czwartek, 28 sierpnia 2014

10 słów opisujących Teen Wolf!

Krótki post na Dzień Dobry: 10 słów na temat Teen Wolf!

Byliście w stanie określić swój ulubiony serial za pomocą kilku słów? Ja jakoś nigdy nie umiałam, zawsze chciałam powiedzieć tak wiele, że nie mieściła się w limicie. Gdy zobaczyłam te gify, uświadomiłam sobie: ''racja, to właśnie jest Teen Wolf'' - chcę się z Wami tym podzielić. Serdecznie zapraszam do oglądania!






1. Przyjaźń: ''Jestem tu by uratować moją najlepszą przyjaciółkę'' ''A ja swoją''
2. Miłość: ''Prosta, ale niezaprzeczalna moc ludzkiej miłości.''
3. Siła: ''Przeżyłam. Nie potrzebuję tego ukrywać.''
4. Ból: ''Ból czyni Cię człowiekiem.''
5. Strata: ''Przepraszam. Chciałbym Ci jakoś pomóc.''
6. Tajemnica: ''Chcesz powiedzieć, że mam reputację?'' ''Niezwykłą''
7. Stado: ''Strata członka stada nie jest porównywalna do straty rodziny; to jak stracić jedną kończynę''
8. Rodzina: ''Może nie potrzebujesz tego usłyszeć, ale ja potrzebuję to powiedzieć. Kocham Cię. Jestem z Ciebie dumna. Jestem dumna z Nas''
9. Szczęście: ''Przerwałem Ci w czymś?'' ''Tylko w nauce, w życiu, w moim szczęściu, w mojej woli życia.''
10. Zdrada: ''Gdybym z Tobą rozmawiał, powiedziałbym, że to idiotyczne mu ufać, ale oczywiście nie rozmawiam.''

3 komentarze:

  1. Aż mi się skojarzyło z tym ;__;
    http://welcome-in-my-lonely-world.tumblr.com/post/90054081346/nope

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham <3 Ale link powyżej też świetny :')

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...