piątek, 22 sierpnia 2014

ICE BUCKET CHALLENGE! #2

Tak jak pisałam w poprzednim poście z tej ''serii'' aktorzy Teen Wolf również podjęli się wyzwania z lodem. Chcecie zobaczyć kto jeszcze oblał się lodowatą wodą?
(Mam nadzieję, że wytrwacie do końca, bo jest tego dużo!:D)


Arden Cho przyjęła wyzwanie od Tylera Posey.


 



Chcesz zobaczyć innych z obsady w akcji? Rozwiń!



Moim zdaniem świetne wykonanie wyzwania: Meagan Tandy!

Następne świetne wykonanie należy do naszego Petera: Iana Bohena <3

Czy tylko ja uwielbiam akcent Daniela Sharmana? Jego ''and'' <3

Zadanie wykonali także nasi bliźniacy Max i Charlie! <3

Na początku Max (Aiden); moim zdaniem świetnie wykonał!

No i drugi bliźniak Charlie (Ethan)


Czas na serialowego Matta (Stephen Lunsford), którego nie którzy podejrzewają jako Benefactora (razem ze mną) - ależ on wyprzystojniał!:)

Kto jeszcze nam został? Jedna z Sierot czyli Samantha Logan również zrobiła wyzwanie!

I na samym końcu mam kogoś, kogo pewnie wszyscy kojarzą! Nasz psychopata, który chciał zabić Kirę, pamiętacie?:)


Który filmik najbardziej Wam się podobał? 
Moim zdaniem Meagan miała fajny pomysł!:)



2 komentarze:

  1. Samantha Logan to przecież Violet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, dlatego napisałam, że jedna z Sierot :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...