czwartek, 21 sierpnia 2014

Informację dotyczące postów! +niespodzianka

Cześć kochani! 
Przychodzę do Was z krótkim postem dotyczącym nowych serii! 
Postaram się zadbać o tego bloga i dodawać posty, które Was zaciekawią! 
Mam kilka propozycji na serię: więzi, opis istot nadprzyrodzonych, już nie długo się one pojawią! Wraz z Alyssą będę robiła istoty, a więzi postaram się ogarnąć sama! (posty będą w czasie przerwy między 4, a 5 sezonem by nie było nudno, a co!) Będą jeszcze krótkie serie, poboczne posty, ciekawostki i newsy, nie martwcie się!

W rozwinięciu mam dla Was małą niespodziankę, zaglądnijcie!
(nie chciałam by post składał się tylko z słów)




Dylan O'Brien specjalnie dla moich kochanych czytelników! <3




Jego mina mnie przeraża, a Was? Hahaha!

2 komentarze:

  1. Boze, kocham Dylana XD Ta mina jest fantastyczna.
    Zaczynam sie juz bac jak przetrwam przerwe miedzy sezonami ;_; Cos okropnego takie czekanie. Jak na Sherlocka, dwa lata. A posty na pewno beda ciekawe, szczegolnie opisy istot nadnaturalnych.
    Caluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo <3
      Ja też, ale specjalnie dla Was na blogu będą pojawiać się ciekawe posty, byście mogli razem ze mną to wytrzymać! Jeśli masz jakieś jeszcze propozycję, to pisz, chętnie wysłucham <3
      Ja również <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...