środa, 20 sierpnia 2014

Podsumowanie 4x09!

Czas na podsumowanie  4x09!
(dzisiejsze podsumowanie będzie dłuższe, jeśli spodoba się Wam ta wersja, będę robić trochę dłuższe i bardziej rozwinięcie podsumowania: więcej gifów i więcej słów:D)
Mam nadzieję, że dzisiejsze podsumowanie będzie lepsze niż w tamtym tygodniu!:)





Kliknij w rozwinięcie, jeśli chcesz poczytać moje wypociny na temat 9 odcinka!
(wiem, że tego chcesz, więc kliknij!:D)




1. Największe ''TAK''
W dzisiejszym odcinku było ich na prawdę wiele, na prawdę!
I. Braeden i Derek ratujący swoich przyjaciół.

II. Braeden jako silna babka, na prawdę jest niezła, nie powiem, że nie.
III. Rozmowa Stiles'a z ojcem, to było przepiękne!




Szeryf: Ukrywam przed Tobą niektóre rzeczy ponieważ nie musisz o wszystkim wiedzieć.
Stiles: Owszem, muszę. Muszę wiedzieć o wszystkim. Jak inaczej mam o Ciebie dbać?
Szeryf: Nie powinieneś o mnie dbać. Ja jestem tatą, a ty synem. Łapiesz? Ojciec. Syn. To ja dbam o Ciebie.
Stiles: Powinniśmy dbać o siebie nawzajem.

IV. Parrish i jego akcja, no to to było epic!

V. Stydia jest jak bratnia dusza, nawet miny mają takie same, haha! <3



2. Największe ''NIE''
Największe nie? Może to nie jest coś złego, ale tak się wkurzyłam gdy Meredith okazała się Benefactorem bądź pomocnikiem Benefactora (moim zdaniem tylko nią kierują) - to był strzał w serce!

3. Najlepszy cytat

I. ''Powinniśmy dbać o siebie nawzajem''

II. ''Scott: Jesteś pijana ; Malia: Yup''

III. ''Haigh: Skąd masz tę bliznę? Braeden: Robota wilkołaka. Jak złamałeś sobie nos? Haigh: Co to miało zna...''


IV. Rozmowa Stiles'a i Lydii.


4. Najlepszy strój/stylizacja
Co chwilę stawiam na Lydię + dodam Malii, bardzo ładnie ubrane!
(ta bluzka/bluza Lydii, widziałam ją w sklepie w moim mieście, ah, muszę ją mieć!)

5. Największe zaskoczenie
I. Meredith jako Benefactor.


II. Psychiczny gościu w psychiatryku zachowuję się psychicznie (niby nie zaskakujące, bo wiedziałam, że coś z nim jest nie tak, ale nie przypuszczałam, że aż TAK)
III. Imię ''Stiles'' dopisane na Pulę Śmierci pismem Lydii.

6. Irytująca postać
Na sto procent dam tego psychicznego kolesia do mojej listy irytujących postaci, oraz tego DJ, który swoją ''muzyką'' działał na wilkołaków moich kochanych!:<

7. Bohater odcinka
Zdecydowanie mam 3 typy: Derek, Parrish i Mason (przyjaciel Liama) <3



8. Smutna/wesoła scena
SMUTNA SCENA:
I. Rozmowa Stiles z ojcem.
(rozmowa w gifach pokazana w pierwszym punkcie)
II. Próba zabójstwa Stiles'a i Lydii.
WESOŁA SCENA:
I. Pijana Malia
(pokazana w 3 punkcie)
II. To nie jest wesoła scena, a raczej super scena, ale Parrish i wejście smoka, to było coś!


9. TOP SHIP
W tym odcinku to zdecydowanie: 
I. Braeden i Derek, czy Wy też zauważyliście, że do siebie pasują?


II. Stydia (znaczeniu przyjaciół, nie związku) - ich rozwiązywanie spraw jest na prawdę godne podziwu!

10. Co by było gdyby...
Co jeśli Parrish nie zdążyłby pomóc Lydii?
Co jeśli już wszyscy mają Pulę Śmierci w swoich rękach?
(Co jeśli moja drukarka też wydrukuję taką listę?)

OCENA ODCINKA: TAK/NIE

4 komentarze:

  1. Według mnie również odcinek na TAK! Prawie wszystko się z Tobą zgadzam. Już polubiłam Masona <3 Może się dowie, że Liam jest wilkołakiem i będzie mu pomagał jak Stiles Scott'owi? Derek był świetny, zresztą Breaden też ;3 Ale czym jest Parish? Może czymś w rodzaju feniksa? W końcu przeżył podpalenie. I to zaskoczenie kiedy w Eichen House pojawiła się Meredith( :o ). Przez te głupie drukarki (mam nadzieję, że moja też wydrukuje taką listę xD ) wszyscy dowiedzą się o Puli Śmierci ;o Ciekawi mnie jeszcze czemu Lydia dopisała Stilesa na listę i czy Meredith jest Dobroczyńcą ;/ Znowu napisałam chaotycznie! XD

    PS Mam nadzieję, że dziś żaden anonimek się nie przyczepi, bo świetne podsumowanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mason jako Stiles? Może być ciekawie! <3 Parrish, wydaję mi się tak jak mówisz, czymś w rodzaju feniksa! No, zaskoczenie na maksa!
      Benefactor to niezły komputerowiec (zakładam,że to on ''kazał'' wszystkim drukarkom to drukować) - wszyscy dowiedzą się o Puli i na każdym kroku będzie zabójca.
      No właśnie mnie też ciekawi dlaczego Lydia dopisała go do listy. Albo to ktoś inny charakterem pisma Lydii, albo Lydia pod wpływem kogoś/czegoś, no nie wiem.
      Chaotycznie, ale zrozumiałam <3<3

      PS. Dziękuję! Starałam się pisać wszystko dokładnie i ze zrozumieniem by nie było, że nie znam fabuły TW!:)

      Usuń
  2. Mam jeszcze pytanie. Gdzieś przeczytałam, że odcinek 10 ma być w niedzielę, to prawda? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://teenwolfnastoletniwilkolak.blogspot.com/2014/08/informacja-dotyczaca-4x10.html
      Tak, to prawda <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...