sobota, 23 sierpnia 2014

Ryan Kelley na temat Parrisha!

Aktor grający Parrisha w wywiadzie odpowiedział co nie co na pytania dotyczące Parrisha. 
Jesteście ciekawi? Zapraszam!
(pytania zadawane są przeze mnie; mogą pojawić się spoilery!)


Jak było podczas kręcenia sceny spalenia żywcem?
''Odtwarzanie tej sceny, w której byłem w zasadzie spalony żywcem nigdy nie jest dość zabawne. Przebrnęliśmy przez całą noc kręcenia tej sceny, dobrze że nie byłem już kręcony następnego dnia, bo właśnie w nocy straciłem głos. Mówiono mi: ''Po prostu idź do niego, krzycz przez płuca'' I na koniec mój głos całkowicie wysiadł. Tak, takie sceny są zabawne, ale trudne pod względem energetycznym''

Wiesz kim jest Twoja postać?
''Jestem tak samo trzymany w niepewności do fani. Reżyserzy dali mi jedną wskazówkę: Parrish był poza kontrolą, niemal mściwy. To podobno ma być klucz do tej postaci. Po prostu stracił kontrolę.''

A ty? Nie zgadywałeś nigdy kim jesteś?
''Nienawidzę takiej gry. Zaufaj mi, za każdym razem kiedy jestem na planie i chcę zapytać Jeffa by dał mi jakąś wskazówkę i mówię: ''Daj spokój, daj mi wskazówkę, no daj, proszę'' - on po prostu się uśmiecha i odchodzi''

Jest coś między Parrishem a Lydią?
''Na pewno coś jest. Nie wiem czy to romantyczne, czy nie, ale Parrish jest zdecydowanie zaintrygowany Lydią. Jego wyraz twarzy, gdy szeryf ją wprowadził...był trochę podekscytowany i bardziej dociekliwy niż przeciętny człowiek byłby. Ze swojego doświadczenia posklejał wszystko - martwe ciała i podejrzenia, uznał ją za medium lub czymś w tym rodzaju. Myślę, że jest nią zaintrygowany, w sposób o którym nie mam pojęcia''

7 komentarzy:

  1. Pomiedzy Parrishem a Lydia cos jest i to sie nazywa chemia, szach mat Ryan! XD
    Ciekawe jest to, ze nawet aktor grajacy Parrisha nie ma pojecia kim tak naprawde jest jego bohater. Musi sie wkurzac nawet bardziej niz fani, haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! <3 Jeff mówił w wywiadzie, że nikt nie wie o Parrishu tylko on i to będzie zaskoczenie dla wszystkich, ja bym nie wytrzymała nie wiedząc kim jestem w serialu XD

      Usuń
    2. Tylko on, Jezu, tajemnica tak pilnie strzezona XD Ciekawe kiedy sie dowiemy, bo podobno mialo to byc w 9 odcinku, ale Jeff jak zwykle mial inne plany. Btw tez czujesz "lekka ekscytacje" co do prawdopodobnej sceny Stydii w 4x11?

      Usuń
    3. Tajemnica jak nie wiem! Czuję lekką ekscytację do dwóch scen: Stalii i Stydii, haha <3
      Stalia w 4x10, Stydia w 4x11? Stiles leci jak nie wiem:D

      Usuń
    4. Stynika (Stiles i Nika, shippuje nas najbardziej!) juz w 4x15 i jak wszyscy wiemy ta scena bedzie najlepsza ;) XD
      Stalii nie lubie, wiec bardzurj ciesze sie na Stydie :D

      Usuń
  2. Jeff z Parrishem teraz trochę jak Marlen z "A" :D (wiesz o co chodzi xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, serio, ukrywają to jak nie wiem! :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...