niedziela, 17 sierpnia 2014

TOP 4 Benefactor!

1. Gerard Argent
Dowody na to, że Gerard jest Dobroczyńcą:
-nie jest fanem istot nadprzyrodzonych
-prawdopodobnie jest wkurzony za śmierć Allison
-jest niesamowicie szalony
Dowody przeciwko bycia Dobroczyńcą przez Gerarda:
-prawdopodobnie nie zna Aidena; na pewno nie dba o jego śmierć
-mam nadzieję, że umarł, czasami zdarzają się dobre rzeczy
2. Victoria Argent
Dowody na to, że Victoria jest Dobroczyńcą:
-nie jest fanką istot nadprzyrodzonych
-prawdopodobnie odgrywa się za śmierć córki
-jest szalona
-używanie elektronicznej temperówki podczas rozmowy ze Scottem o seksie z jej córką, było ostrzeżeniem
-Eaddy Mays jest bardzo zaangażowana w Teen Wolf, piszę nawet facfiction TW; na pewno chciałaby wrócić do obsady
Dowody przeciwko bycia Dobroczyńcą przez Victorię:
-prawdopodobnie nie zna Aidena; na pewno nie dba o jego śmierć
-zadźgała się nożem, wyglądało to na prawdę jakby umarła
-Stiles byłby na jej liście ponieważ przyczynił się do śmierci jej córki
3. Chris Argent
Dowody na to, że Chris jest Dobroczyńcą:
-ogólnie nie jest fanem zmiennokształtnych (coraz bardziej się do nich przekonuję)
-jest mój strasznie żal za śmierć córki
-w wywiadzie dla HollywoodLife.com aktor grający Chrisa, użył słowa ''zemsta''
-uwielbia świecące bomby, mogłyby służyć do uciekania z łupem i bycia niezauważonym
Dowody przeciwko bycia Dobroczyńcą przez Chrisa:
-to byłoby realne gdyby zapomniał kodu i zaczął zabijać po śmierci Allison
-jest taki przystojny!
4. Danny Mahealani
Dowody na to, że Danny jest Dorboczyńcą:
-dobrze radzi sobie z komputerami, a dobroczyńca porozumiewa się poprzez komputer (technologię)
-prawdopodobnie jest zły na Ethan'a za opuszczenie go.
-twórcy serialu powiedzieli, że Danny odegra ważną rolę w serialu
- nigdy nie miał na czarnej liście McCall, ale teraz to mogło się zmienić, szalone przyciąga szalone.
-chodził do szkoły, więc może wie o skarbcu Hale'ów
Dowody przeciwko bycia Dobroczyńcą przez Dann'iego:
-nie wydaję mi się, aby chciał umieścić Scotta na swojej liście.
-również jest przystojny
-Danny podobno ma nie wystąpić w 4 sezonie

6 komentarzy:

  1. Kiedy wypowiadałam się na temat benefactora nie brałam pod uwagę Victorii Argent. Ta kobieta cholernie mnie przeraża, nawet teraz, nawet jeśli już nie żyje ;_;
    Bardzo mi się podoba argument "jest przystojny", haha :D
    Nie do końca rozumiem to, i jaki z tego argument "-uwielbia świecące bomby, mogłyby służyć do uciekania z łupem i bycia niezauważonym", albo ja jestem nierozumna albo to faktycznie dziwnie brzmi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS nie masz jeszcze dość moich komentarzy? XD

      Usuń
    2. Victoria była masakryczna, szczególnie z tym: ''Znajdźcie go, zabijcie, przetnijcie na pół. Kto chce ciasteczko?'' i jej ten wzrok:o
      Ja też tego kompletnie nie rozumiem, ale tak było na angielskiej stronie, hahaha!
      PS. Nie nie mam, jestem bardzo szczęśliwa jak widzę, że komentujesz <3

      Usuń
    3. http://31.media.tumblr.com/4ef793a96379d9cb0dd4ea69afc1e1e4/tumblr_mjin36KoPV1rrurmao1_500.jpg hahahahahahhaha XD
      To dobrze, że jesteś szczęśliwa, bo pewnie jeszcze nieraz, nie dwa mnie tu zobaczysz :')

      Usuń
    4. Hahahah! <3
      To dobrze, bądź często!:D

      Usuń
    5. Jestem również na ask.fm!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...