sobota, 27 września 2014

10 PARALLELS!

Większość z Was mówiła, że Stalia ma bardzo podobne sceny do Stydii.
Mam dla Was filmik, w których widać podobieństwo jednak moim zdaniem na swój sposób obie dziewczyny są inne, jednak obie chcą szczęścia Stiles i przy obu on czuję się wspaniale.


1. Sposób w jaki uśmiechają się do siebie
2.  Obie wspierają Stiles'a na treningach lacrosse
3. Stiles o obu śni
4. Dopełniają się razem
5. ''Skup się na moim głosie''
6. Widział obie nago
7. Czerwony sznurek + czerwone mazaki
8. Sposób w jaki dbają o siebie
9. Wyraz twarzy Stiles'a, gdy go zadziwiają
10. Pocałunek

Wiem, że większość z Was jest za znienawidzeniem Stalii ponieważ Malia była druga, więc wygląda na to, że to sceny Stydii to te prawdziwsze, jednak ja sądzę, że Stiles zawsze zabiegał o Lydię, a to go wciąż odtrącała i teraz zasługuję na szczęście. Stydia to wspaniały duet, bratnie dusze i cudowni przyjaciele. Stiles przy Malii jest szczęśliwy i to moim zdaniem powinno przekonać wszystkich fanów chłopaka. 
Może wszystko potoczyłoby się inaczej, ale jestem zadowolona z przebiegu wydarzeń i sercem jestem za obydwoma!

10 komentarzy:

  1. pfff. sceny stydi są prawdziwsze? XD zal. są sztuczne i beznadziejne. STALIA FOREVER !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho tam! Stiles ma wszystkie piękne sceny! <3
      Stalia, Stalia!:*

      Usuń
  2. Zawsze będę za Stydią, i mogłabym wymienić tu powody dlaczego, ale chyba to już robiłam. Kilka razy. W każdym razie po ostatnich odcinkach uważam, że nieważne, jakie Stydia będzie miała sceny - przyjacielskie, romantyczne, erotyczne (yolo), ważne, żeby w ogóle je miała, bo ostatnio ich ze świecą szukać. Jestem fangirl, cieszę się kiedy stoją obok siebie. (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, nie ważne jakie sceny, ważne, że będą! <3

      Usuń
  3. dlaczego ja się na tym popłakałam ? no dlaczego ja sie pytam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja też .-.
      PS to do autorki bloga - zauważyłam, że nie odmieniasz imienia "Stiles". Na przykład w podpunkcie 2 i 9 - powinno być "Stilesa". Nie wiedziałam, czy robisz to przez nieuwagę czy przez przyzwyczajenie, ale łatwiej nawet dla czytelników byłoby, gdyby jego imię jednak było odmienione :D

      Usuń
    2. Ja też płakałam!
      Ps. o kurcze, przez nie uwagę, już poprawione, dziękuję!<3

      Usuń
  4. Za Stydią byłam przez 3 sezony. Uwielbiałam jak Stiles starał i troszczył się o Lydię. Ale strasznie mnie irytowała gdy go olewała(jak można go nie kochać?! JAK?!). Natomiast Malia nie krzywdziła emocjonalnie(chodzi mi tu głownie Jacksona) Stilesa tak bardzo jak Lydia. Stalia dała sobie szczęście i odwzajemnioną miłość. Podobno przeciwieństwa się przyciągają, zupełnie jak Stydia. Ale Stalia to bratnie dusze! Nie mam pojęcia dlaczego, ale i Stalię i Stydię kocham jednako <3 (pisałam ten komentarz 3 razy, bo mi się usuwał XD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZADAJĘ SOBIE TO SAMO PYTANIE. Gdyby ktoś spał w szpitalu dla mnie bo ja tam siedzę, chodził za mną, ratował mnie z każdej sytuacji, och, co ja bym dała za takiego Stilesa no! JAK MOŻNA GO NIE KOCHAĆ?
      Malia dała Stilesowi szczęście i za to lubię tą parę. Ujęłaś to idealnie! <3
      (dziękuję, że wytrwałaś i napisałaś 3 raz haha!)

      Usuń
  5. Zgadzam się z tym <3 Stalia 4ever <3!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...