poniedziałek, 29 września 2014

"The Banshee" - film? co? jak?

Hej kochani! 
Dopiero poniedziałek, a ja już mam dość szkoły, kto ze mną, kto ze mną?
Przechodząc do rzeczy.....
Mam dla Was coś na prawdę fajnego, coś co mnie zauroczyło i od razu...ląduję na blogu!
Co to może być?
Przekonajcie się sami!


Trailer moim zdaniem zrobiony jak prawdziwy zwiastun i na prawdę gdy nie to, że wiem, że to tylko wyobraźnia fana, na pewno skusiłabym się by pójść na taki film do kina!
Co wy myślicie o takim filmie? Poszlibyście? 
Co myślicie o filmiku? Przekonuję Was czy wręcz odwrotnie?

7 komentarzy:

  1. Ja mam pierwszy dzień nowego roku akademickiego i też już mam dosyć:P a jeszcze nie zaczęły się wszystkie zajęcia... Mam prawie codziennie od 8 do 20/19:40/19:20...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, współczuję, u mnie nie tak źle, ale ogólnie to umieram po miesiącu nauki w 2 liceum! :c

      Usuń
  2. Świetny! Kocham Jeffa, że "wplątał" Banshee do serialu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, oglądałabym ;_; Banshee Lydia to mój ulubiony wątek. Jak zobaczyłam tytuł pomyślałam, że naprawdę jest taki film i prawie zeszłam.
    Fani robią naprawde cudowne videa. Czy to tutaj wklejałam zwiastun GNW w wersji Stydii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak pomyślałam i się zawiodłam, cholercia!
      Tak, wklejałaś i jest chyba nawet na blogu!:)

      Usuń
    2. Hahah bo już się chciałam podzielić cudem, a okazuje się że już wklejałam. :v
      Swoją drogą obejrzałabym film o banshee, nawet nie o Lydii. Czytałam o tej zjawie i jest to strasznie ciekawy upiór, według mnie ciekawszy od wilkołaków, wampirów i innych takich. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...