środa, 17 grudnia 2014

Fakty o Crystal Reed cz.1

Hej hej! 
Macie ode mnie fakty o Crystal Reed czyli serialowej Allison:

1. Urodziła się 6 lutego 1985 w Detroit, Michigan w Stanach Zjednoczonych
2. Ma ok 173 cm wzrostu
3. Ma młodszą siostrę Rosalie
4. Rodzina i przyjaciele mówią na nią Crys, C
5. Studiowała taniec i sztuki piękne na Wayne State University
6. Jej hobby to sztuka i taniec, lubi rysować

7. Zaczęła naukę tańca w bardzo młodym wieku
8. Była przewodniczącą klubu teatralnego i drużyny tanecznej w liceum
9. Uwielbia horrory

10.Uwielbia gorącą czekoladę
12. Ma bliznę pod lewym kolanem. 
13. Jej ulubiony kolor to czerwony

Czy tylko ja oczekuje powrotu tej pani w piątym sezonie?

3 komentarze:

  1. Ja też ;-; Chociaż jakieś wspomnienie o niej, albo flashback :c

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPOMNIENIA KUŹWA, CHCIAŁAM WSPOMNIENIA O NIEJ, CZY TO ZBYT WIELE?
    Ja chciałam tak strasznie zobaczyć jej pogrzeb, jakiś żal, nie wiem, cokolwiek, przejście nad jej śmiercią "ot tak" było największym błędem tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... jak ja bym chciała żeby ona wróciła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...