czwartek, 30 lipca 2015

Bardzo dużo faktów o Dylanie Sprayberry!


Dylan Muse Sprayberry, urodził się 7 lipca 1998 w Hackettstown - jest z pod znaku Raka. Ma około 165 cm wzrostu. Uczęszcza do  West University Elementary School. 

Zapraszam Was na więcej faktów w rozwinięciu!




1. Ma piękną młodszą siostrę, Ellery Sprayberry.

2. Ma również starszego brata, który ma porażenie mózgowe.

3. Aktor zaczął pojawiać się na antenie odkąd skończył 3 lata, jednak najważniejsze role zyskał dopiero w 2008 roku.

4. Uwielbia rysować, szczególnie klauny.


5. Ma na swoim koncie już kilka sesji zdjęciowych, np. dla Teen Vogue.


6. Był nominowany do nagrody Saturn w 2014 dla Najlepszego Młodego Aktora.

7. Boi się pająków.

8. Trenuje mieszane sztuki walki.

9. Lubi trzymać formę.


10. Umie grać na gitarze, chce się również zapisać na lekcje śpiewu.


11. Chciałby zagościć w programie Jimmiego Fallona.


12. Jego ulubionymi płatkami są Captain Crunch.

13. Jego prawdziwym przyjacielem jest Aramis Knight (chłopak w środku). Przyjaźni się również z ludźmi z planu Teen Wolf, pamiętacie te dzieci które zabijały do Puli Śmierci?


14. Wystąpił w teledysku Jru Driscoll - “Sweet Baby”

15. Wystąpił również w teledysku Alexis Wilkins - ''I Like It Like This''


16. Pierwszy sezon Glee oglądał 3 razy, a pilot 12 razy jednego dnia. Uwielbiał Kurta i jego występ do ''Single Ladies''

17. Spotykał się z Samanthą Logan.

18. Jego najważniejsza lekcja brzmi: ''Póki zaczniesz grać daną postać, na początku musisz dowiedzieć się jak to jest być Tobą''


19. Gdy był młodszy zbierał malutkie odłamy metalu, jego tata dawał mu je na Boże Narodzenie.

20. W wieku 9 lat nauczył się grać w koszykówkę, jak grać na saksofonie i bębnach.

21. Ma wielkie poczucie humoru i zawsze ma dystans do siebie.

22. Jego pierwszym tweetem było słowo “Word.” opublikowane 27 lutego 2012.

23. Słucha muzyki gdy ''wchodzi'' w swoją postać.

24. W przyszłości chce zagrać z Elle Fanningi oraz Cloe Moretz. Również inspirują go Johnny Depp, Tom Hardy, Channing Tatum, Tima Burtona i Jack White.

25. Jego ulubioną restauracją jest Goode Company Barbeque.

26. Dylana najbardziej denerwują ''zmarszczki'' na jego ubraniach.

27. Grał młodą wersję Supermana obok Henry Cavill w 2013 przeboju, Man of Steel.


28. Dylan wystąpił gościnnie w Glee jako młodsza wersja Cooper Anderson.


29. Gdy Dylan dorastał, zawsze powtarzał sobie, że chce być superbohaterem. Dylan próbuje być wzorem do naśladowania.

30. Jego ulubione przedmioty szkolne to: teoria muzyki, twórcze pisanie i historii.

31. Jego ulubionym kolorem jest granatowy.

32. Dylan zawsze mówi o ekipie Teen Wolf jako o rodzinie.

33. W przyszłości chce zostać reżyserem, ale dalej kontynuować aktorstwo.


34. Jego pierwszą randką był koncert Paramore.

35. Dylan został wybrany jako #WolfCrushOfTheWeek w programie MTV "Wolfa Watch".

36. Dylan mieszka w Valley Village, CA.

37. Dylan wypowiada "Gif" jako "JIF".

38. Dylan nie ma prawo jazdy.

39. Dylan chce zrobić sobie kilka tatuaży, jeden jak skończy 18 lat, inne później. (na zdjęciu są narysowane tatuaże)


40. Dylan przefarbował włosy na czarno do filmu Man of Steel.

41. Dziewczyna musiałaby mieć zabawną osobowość by mogła mu się spodobać. 

42. Podszedł na 75. coroczną imprezę Superman w Hard Rock Hotel w San Diego.

43. Gdy Dylan siedzi i ogląda film, naśladuje ich twarze. 


44. Dylan był w odcinku iCarly - ''iHave a Lovesick Teacher''


45. Dylan słucha: Biggie Smalls, Nas Tupac, Led Zeppelin, Nirvany.


Dowiedzieliście się czegoś nowego? Gratuluje wszystkim, którzy przez to przebrnęli!


13 komentarzy:

  1. Jest mi naprawdę ciężko uwierzyć, że on jest tylko o dwa lata starszy ode mnie. Naprawdę. ;_;
    Pamiętam go w Glee - ledwo zauważyłam, że to w ogóle on, bo tak małą miał rolę, ale jak się ucieszyłam, jak go rozpoznałam XD
    26 i 30 - jeju, mamy coś wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwie, że jest młodszy ode mnie! :D
      A co do faktu o zmarszczkach - mam identycznie! :D

      Usuń
  2. boze, on jest młodszy ode mnie!! :D Dziwnie się z tym czuje, że coraz młodsi aktorzy grają w jakichś serialach, które ja oglądam. Ale to też takie miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny post, ale nie wiem, chyba wrzucilas tekst do tlumacza, co?
    jest sporo literowek, najwidoczniejsze sa w ostatnim fakcie.
    to tylko moja mala uwaga, nie odbieraj tego jako "hejt" czy cos tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, pisałam go w nocy i chyba mózg wysiadał, nigdy nie korzystam z tłumacza, bo to najgorsze co może być. Zawsze tłumaczenia są MOJE.
      Nie odbieram jako hejt, dziękuję, że zwróciłaś uwagę ;)

      Usuń
    2. a, okej:) jestem u Ciebie (tzn tutaj na blogu) od niedawna, gdyz bardziej interesowaly mnie posty na pll-fansite, chociaz tw ogladam juz spory czas.
      moglam nie zauwazyc, przepraszam:)

      Usuń
    3. O, a jak się dowiedziałaś o mnie i o blogu?:)
      Nie masz za co przepraszać :)

      Usuń
    4. hm, bardzo lubie czytac pll-fansite, bo uwielbiam pll, ale rowniez uwielbiam tw.
      wiec postanowilam sprawdzic czy istnieje polski blog z ciekawymi postami, podsumowaniami, no i dzieki ktoremu bede wiedziec kiedy nowy odcinek:)
      wpisalam sobie w google i tak mi wyskoczylas, tada! hahaXD
      zatem... oto jestem:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na aska o Dylanie: @DylanSprayberryPoland

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, że z Dylanem mam dużo wspólnego, i to jest aż dziwne ale i megaaa super 💗

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...