poniedziałek, 13 lipca 2015

Bardzo dużo spoilerów z 5 sezonu!

Cześć kochani! Dziś mam dla Was wielką dawkę spoilerów, gotowi? Zaczynamy! :D



Rozwiń jeśli chcesz poczytać, jeśli chcesz zostawić smaczek na później, nie otwieraj!:D




- Stiles i Scott niestety zmierzają do rozstania, coś wydarzy się w 5 odcinku, coś co spowoduje rozłam między tym bromancem. To wszystko wykorzysta Theo.
- Będzie również małe starcie między Scottem a Liamem. Jak powiedział Dylan: ''Scott sprzeciwił się, kiedy poprosiłem o jedno wyjaśnienie”.
- Davis bardzo dobrze ujął w 5 sezonie niezależnie fizycznie postacie kobiet, obiecał, że będzie więcej skopanych tyłków.
- Tyler Hoechlin na pewno pojawi się w kilku odcinkach.
- Ten sezon będzie ciężko oglądać. Będzie bardzo dużo horroru
- To najbardziej emocjonujący sezon, będzie testowanie relacji i postaci.
- Cody Christian nie jest taki uroczy jak w Słodkich Kłamstewkach, będzie seksownym facetem który wprowadzi dużo zgrozy i seksowności.
- Nowi złoczyńcy w 5 sezonie, Ci złoczyńcy to naukowcy którzy czczą nadnaturalność. Scenarzyści nazwali ich Przerażającymi Doktorami w związku z historią z czasów II Wojny Światowej, kiedy Niemcy eksperymentowali na ludziach.
- Lydia i młody zastępca szeryfa będą mieli dużo scen razem.
- Następny romans? Liam i Hayden to nasza nowa para. Dylan jest świetnym wilkołakiem, teraz będzie musiał nauczyć się jak to jest być romantycznym młodzieńcem.
- Hayden będzie kimś więcej niż tylko miłosnym zainteresowaniem Liama, tak samo jak Allison była łowcą, a nie tylko ukochaną Scotta.
- Historia Kiry zachwyci nas wszystkich bo będzie o wiele bardziej interesująca. Jej moc wzrośnie i będzie to dla niej niezbyt wygodne. 
- Lydia skopie kilka tyłków w tym sezonie. Zostanie pokazana z całkowicie innej strony.
- Sezon będzie miał 20 odcinków: 10 w lato, 10 w zimie. Między nimi będzie niezły cliffhanger, zobaczymy bohaterów w pewnych rozpaczliwych sytuacjach na koniec tych pierwszych 10 odcinków.
- Scott będzie czuł presję jeśli chodzi o swoje stado. Wciąż myśli o tym, że ktoś inny może lepiej zajął by się tym stadem i byłby lepszym alfą niż on sam. 
- Cały sezon 5A to wspomnienia, dopiero w 5B powrócimy do czasu teraźniejszego.
- Tyler Hoechlin i JR Bourne powrócą, jednak dopiero w 5B.
- Scott przechodzi na ciemną stronę. Posey dał nam mały spoiler: „Nie skończyliśmy jeszcze rozwoju charakteru Scotta, więc czuję, że jedynym miejscem do którego mógłby się teraz udać jest mroczna strona. Pod koniec [sezonu 5A] zostaje pobity. Jego stan jest wtedy dość przygnębiający, więc może przerodzić się to w coś mrocznego.”
W 6 odcinku zobaczymy wstrząsające sceny pomiędzy Stiles’em (Dylan O’Brien) i jego mamą Claudią i dowiemy się jak rzeczy źle się miały tuż przed jej śmiercią.


Mały smaczek na koniec.
 Na Comic Conie obsada została zapytana o cytaty o swoich postaciach w związku z ukończeniem szkoły w Beacon Hills. O’Brien wybrał „Zabieraj ręce z mojego jeepa”, Shelley Hanning zdecydowała się na „Kocham jelenie”, Holland Roden „Nie wszystkie potwory robią potworne rzeczy”, a Posey „Moje stado jest moją kotwicą”. 


Co myślicie o tych wszystkich spoilerach? 
Czekam na Wasze zdanie!

3 komentarze:

  1. Boże jaka ja jestem ciekawa sceny Stilesa i Claudii w 5x6!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde a mnie ciekawi kim moze byc Hayden, mam nadzieje, że nie chimerą, bo nie chce żeby umierała:(
    Po za tym lubię ją i Liama są mega cute<3
    po za tym, że Liam jest mój pff..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...