wtorek, 21 lipca 2015

Kilka smaczków od Tylera.

Przeglądałam ostatnio stronę Seventeen i znalazłam krótki wywiad z Tylerem Hoechlinem. Zapraszam serdecznie do przeczytania! Do większości pododawałam linki (na przykład w restauracji) by przybliżyć Wam o czym Tyler mówi dokładnie :)



1. Ile miałeś lat, gdy po raz pierwszy się całowałeś?
Miałem 15 lat. Była to moja przyjaciółka z Waszyngtonu, poszliśmy razem na szkolny bal.
2. Którą celebrytką jesteś zauroczony?
3. Jaki trend w modzie żeńskiej  powoduje, że jesteś zdezorientowany?
Nie łapię ruffly – to w tym się gubię.
4. Który film dla kobiet kochasz potajemnie?
Och, łatwizna – Pamiętnik. Cała moja drużyna baseball’owa kochała ten film.
5. Co jest Twoim telewizyjną nieczystą przyjemnością (guilty pleasure)?
6. Kto mógłby zagrać w filmowej wersji Twojego życia?
Johnny Depp, jeśli cofnąłby się w czasie.
7. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
8. Jeśli mógłbyś zamienić się miejscami na dzień z kimkolwiek na świecie kto by to był?
9. Z którym członkiem rodziny jesteś najbliżej?
Mogę powiedzieć, że z mamą. Jestem syneczkiem mamusi.
10. Jaka jest Twoja ulubiona internetowa strona?
Facebook.
11. Bez którego baru szybkiej obsługi nie możesz żyć?
12. Jaki jest Twój najgorszy nawyk?
Strzelanie knykciami – plecami, szyją, wszystkim!
13. Jaką ostatnią piosenkę słuchałeś na swoim iPodzie?
14. Jaką rzecz kupiłeś ostatnio?
Dzisiejszy lunch. Kanapka z łososiem.
15. O czym śniłeś ostatniej nocy?
Myślę, że mogę szczerze powiedzieć, o mojej dziewczynie.
16. Ile pieniędzy jest teraz w Twoim portfelu?
Właśnie teraz? 20 dolców.
17. Wypełnij puste miejsce: Kiedy miałem 17 lat....
Kiedy miałem 17 lat, byłem członkiem drużyny baseball’owej liceum Santiago.



Dowiedzieliście się czegoś ciekawego o serialowym Dereku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...