piątek, 31 lipca 2015

Sneek peek z 5x07

Kochani, mamy nowy sneak peek! Wiem, wstawiam za późno (tę wzmiankę wstawiam na samym końcu) ponieważ jestem zapominalska i miałam przygotowany post, ale co? Zapomniałam go dodać! Brawo Ania!

Czy to było konieczne akurat tak wcześnie rano?
Dziękuję za Twoją pomoc, Kiro.
To nie tak że dałeś mi jakiś wybór, nie ma sprawy.
Jest jeszcze jeden karton w samochodzie, zaraz wracam.
Mamo, co do cholery?
Kira, gdzie twój miecz?
Myślę że gdzieś go zostawiłam. Mamo, tak nie nazywa się czas spędzony z mamą.
Kira, broń się. Kim jesteś? Pokaż mi siebie, kitsune.
Kira! Kira!
Mogłam Cię zabić.
Nie Ty, lis w Tobie.


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. już dzisiaj widziałam ten sneek peek, ale kurde nie do końca rozumiem tego. Czyżby kitsune Kiry było aż takie złe? Albo aż takie ciężkie do opanowania? Mam nadzieję, że jej mama nieco wyjaśni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że gdy wraz z wiekiem rośnie jej siła to ciężko jej kontrolować tak dużo energii i aura nad nią włada.

      Usuń
  3. 1. Dlaczego kiedy Theo zabił chimerę, która chciała zabić Stilesa, jego oczy nie zmieniły się na niebieskie? Jak to wgl ma działać?
    2. Skoro w większości stron poświęconych TW piszę, że Malia jest młodsza od Stilesa/Scotta/Lydii, to czemu jest w ostatniej klasie tak jak oni? Ktoś to wytłumaczy?

    A może to błąd scenarzystów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie zmieniły się bo zabił winną osobę. Tylko przy niewinnych oczy się zmieniają.
      Myślę, że Malia jest w tym samym wieku, ale przyszła do szkoły później i dlatego musiała zaliczyć te testy.

      Usuń
    2. Druga opcja co do Malii to taka, że chcieli ją od razu w tym roku co oni dlatego nikt nie wie, że jest młodsza bo w końcu była wilkiem przez tyle lat. Umieścili ją w jednej klasie z tymi których zna.

      Usuń
    3. w sumie... całkiem możliwe :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...