poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Co myślicie o Theo?


Pod tym postem bardzo chętnie poczytam Wasze opinie na temat Theo. Czy na początku go lubiliście, czy nadal lubicie, jak myślicie co planuje i czy się zmieni na kogoś lepszego? Wszystko w komentarzach!



Wąż - chytra bądź zdradliwa osoba, która wykorzystuję swoją pozycję by dotrzeć do czyjegoś zaufania i by wkrótce po tym go zdradzić.


Zdecydowanie zgadzam się z opisem węża, a Wy?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------





Wyglądaj jak niewinny kwiat, ale pod nim bądź tak naprawdę wężem.

5 komentarzy:

  1. Powiem tak, od początku nie lubiłam Theo. Przez pierwsze odcinki go po prostu nie lubiłam, gdy dowiedziałam się że współpracuje z Doktorami to wszystko zmieniło się w nienawiść. Stiles od początku miał co do niego rację tylko nikt go nie słuchał. I jeszcze teraz doszło to że robił Sciles :( i na dodatek uderzył Lydię. Mam nadzieję że w najbliższym odcinku coś mu się stanie i już go więcej nie zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaję, że on się zmieni i będzie z ekipą, nie wiem czemu, ale mam takie przeczucie.

      Usuń
  2. W zasadzie mogłoby być tak, że doktorzy będą chcieli go zabić, a Scott czy ktoś go uratuje i opamięta się chłopak.
    Za dużo kręci ten nasz Theo. Trzymałby się jednej wersji, bo kiedyś, mam nadzieje w finałowym odcinku, potknie się o własne kłamstwa i krętactwa.
    Aktora lubię, nawet bardzo. Umie grać i to widać! :) Po za tym przystojny ten nasz Theo i tak naprawdę to trochę mam słabość do villianów. Lubię go, chociaż skrzywdzil Scilesa i Lydię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, możliwe, że się zmieni bo ktoś go uratuję! Ogólnie zgadzam się z Twoim zdaniem: aktor zdecydowanie dobry, bardzo go lubię i widać, że potrafi grać! Również ciągnie mnie do złych, haha :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...