niedziela, 2 sierpnia 2015

Cody Saintgnue dla Fantastic

Kto lubi serialowego Bretta? Zapraszam Was na małą sesję Codiego oraz krótki wywiad!
!Zaznaczam, że każde tłumaczenie na moim blogu jest moim własnym tłumaczeniem!


W rozwinięciu znajdziecie zdjęcia i wywiad z Codym! <3


Jaki był Twój początek?
Byłem modelem dla Wings Model Management w Ohio.
Do jakich umiejętności dążysz w związku z Twoją pracą?
Przede wszystkim zależy mi na tym by ludzie odczuwali coś gdy mnie oglądają. By przez moją grę była wysyłana dana wiadomość. Oraz aby ludzie nie czuli się samotnie w swoich uczuciach patrząc, że postacie również się z nimi zmagają.
Co jest Twoim charakterystyczną cechą?
Dawanie dobrych wibracji.
Kim jest twój bohater - artystą czy kimś innym?
To Bradlet Cooper! Jest niesamowitym artystą. Uwielbiam jego zawodowe decyzje i każdy jego film. No i oczywiście moim bohaterem jest moja mama - Brenda Rose.
Wschodnie czy zachodnie wybrzeże?
Hmmm, obydwa?
Jaką umiejętność chciałbyś posiadać?
Bym potrafił tańczyć całkiem nieźle.
Czym jest najlepsza rzecz jaką posiadasz?
Mój dziennik.
Co Cię uszczęśliwa?
Sprawianie radości komuś innemu i Kevin Hart Pandora.
Jakie jest Twoje motto?
Po co być negatywnym kiedy można być pozytywnym.
Którego aktora najbardziej podziwiasz?
Bradley Cooper ponownie, Robert DeNiro, Leonardo DiCaprio.
Co jest Twoją inspiracją?
Bycie szczerym wobec siebie.
Jaki jesteś na planie?
Roztrzepany. Skupiony. Szczęśliwy. Najbardziej kreatywny.
Aktorstwo to zdecydowanie towarzyski zawód, co zalecasz innym przebywającym w grupie?
Zrozumieć zróżnicowanie w grupie. Zobaczyć co każdy ma do powiedzenia. Poznać się wzajemnie. Dobry projekt wychodzi tylko gdy jest dobry zespół.
Jeśli mógłbyś wybrać jeden film w którym chciałbyś zagrać, jaki to by był film?
Raging Bll (Wściekły byk) albo What's Eating Gilbert Grape (Co gryzie Gilberta Grape'a)
Jakie jest Twoje największe osiągnięcie do tej pory?
Mieć możliwość prawdziwego zobaczenia co dzisiaj mam oraz zobaczeniana oczy jak pozytywnym mogę być.
Co będziesz robił w najbliższej przyszłości?
Brett Tabot w piątym sezonie Teen Wolf!
Co nauczyło Cię aktorstwo?
Potrafię teraz zrozumieć i pokochać siebie. Jestem niedoskonale doskonały. Tak jak każdy z Was!




















1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...