środa, 5 sierpnia 2015

Podsumowanie 5x07!




Czas na podsumowanie kochani!





1. Największe TAK
I. Scena Marrisha, ja wiem, że to wyobrażenie, ale na początku było słodko!






II. Melissa i Szeryf = detektywi <3

III. Hayden i Liam słodcy <3


2. Największe NIE
I. Porwanie Hayden i Liama, zdecydowanie nie!!
II. Te wszystkie gadki Theo, niby mu wierzyłam, a tu nagle scena jak to on pozwala swojej siostrze na śmierć, NIE MĄĆ MI W GŁOWIE GŁUPKU :c


3. Największe pytanie
I. Kim była dziewczyna na stole w końcowej scenie?


II. Jak oni mają zwalczyć Doktorów skoro oni potrafią im tak namącić w głowie?
III. Czy uda się uratować Hayden i Liama?
IV. Sprostowanie: wszyscy, którzy mieli przeszczepy mają dwa DNA? No co to ma być!
V. Parrish jest kontrolowany przez wyobrażenie Lydii? XD

4. Przerażająca scena
Te wszystkie wyobrażenia + Theo i Stiles w aucie, naprawdę trzymało w napięciu i myślałam, że zaraz wszyscy umrą! No i końcowa scena, no serio?!


(przy okazji: RIP Jeep :c)

5. Smutna scena
Scira była dziś smutna, Kira musi się uporać z tym wszystkim, te łzy no i ogólnie smutek:c

6. Zabawna scena
I. Czy tylko ja od razu wybuchnęłam śmiechem gdy Hayden przywaliła Liamowi?





II. Uwielbiam scenę Szeryfa i Melissy! <3




III. Mason też fajny, trochę widzę nawiązanie Stiles=Mason, Scott=Liam.


7. Najlepsze cytaty

''Pokazać Ci jak działa ta karta? Z wielką chęcią zobaczyłbym jak ona działa''

''Wiesz kogo mi przypominasz? Mam to gdzieś Theo''

''Jaka jest kara za zabicie Chimery? 
Pięć godzin w samochodzie z Theo Raekenem. Wiem jaka jest moja kara. Stracę mojego najlepszego przyjaciela. Stracę Scotta''

''Scott. Obiecaj mi, że zrobisz, co możliwe, by ją uratować. Scott, obiecaj
Zrobię wszystko co w mojej mocy. Obiecuję''

''Scott. W porządku. [...] Myślę, że powinnam odkryć co jest ze mną, zanim postanowię komuś pomóc'' 

''Nie martw się, nauczysz się to kontrolować. 
Nie jestem jak Ty. Nie zostałam ugryziona przez wilkołaka. Jestem eksperymentem. To takie dziwaczne. 
Wiem, ale będzie dobrze. Obiecuję.
Czym ja jestem?
Jesteś Hayden.
Przy okazji, jeśli mnie z tego wyplączesz, zapomnę o szóstej klasie.''

7 komentarzy:

  1. To z tą kartą, to był subtelny flirt! Jezu, jak ja bym chciała żeby Szeryf i Melissa była razem, o rany ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie popieram i trzymam za nich kciuki! <3

      Usuń
    2. To co? Zakładamy wspólnotę "Szeryfie, bierz się za Melissę"?

      Usuń
  2. po prostu większość scen wymiatała! Te ich wizje, np Scott atakowany przez Kirę czy Lydia, gdzie Tracy urwała jej język, to były takie cholernie realistyczne wizje, że aż się bałam okropnie o nich. I Stiles biedny, myślałam, że coś mu się stało.
    Parrish ty wariacie!
    #puppylove najlepsze zgarnęli sceny w odcinku. W dodatku tyle emocji, a dostaliśmy zabawną scenę z Hayden bijąca Liama w nos, och musiało boleć, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, coraz więcej dobrych scen no i puppylove też niczego sobie <3

      Usuń
  3. W tym odcinku było tyle nieprawdziwych scen, że mimo wszystko iż wiedziałam, że są nieprawdziwe to i tak mega się o nich bałam! Malia w sidłach :o Scott z Kirą, Lydia i Tracy czy nawet wyobrażona scena Marrish! Oczywiście ta druga część :D Pierwsza część tej sceny mogłaby się okazać prawdą ^^
    Jeszcze sceny Mellisy i Stilinskiego <3 Kochani :3 A co do DNA to pierwsza na to wpadłam! ha! :D
    Hayden i Liam według mnie wygrali ten odcinek! Przesłodcy i jeszcze ta scena jak Hayden przywaliła Liamowi ;D
    Theo :o On mąci w głowie jak Ci doktorzy! Największa zagadka tego sezonu :c
    Co do zagadek..Parrish! Czym Ty jesteś?! Chciałabym się dowiedzieć już jaki jest tego motyw, kim/czym była ta kobieta która nim zawładnęła? :O
    Kira :o Miejscami jest przerażająca, ale tak mi jej szkoda :c btw, czy to nie jej miecz w ostatniej scenie?!
    Odcinek genialny i dalej jestem przekonania, że to najlepszy sezon! c: <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, bałam się jak cholera, myślałam, że zaraz będzie, że to wszystko prawdziwe i takie nieeee! A widzisz, jesteś trochę takim detektywem!
      Przesłodka puppylove! <3
      Również pozdrawiam i też trzymam się tego, że to najlepszy sezon! <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...