poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Podsumowanie 5x08!

Podsumowanie późno ale tuż przed nowym odcinkiem, zapraszam serdecznie!








1. Największe TAK
Cudowny pocałunek Hayden i Liama, no i to jak zabrał jej ból, aaaa <3



Podobała mi się scena w której Scott wchodzi i oni tam sobie leżą i się wszyscy przytulają!



Nareszcie dowiedzieli się o Parrishu, no to rozwiązujcie zagadkę szybko!



2. Największe NIE
Pustynny Wilk wraca i chcę zabić Malię, serio?!?!


Nie podoba mi się ta cała przemiana Scotta, nie fajnie się dzieje :c


3. Największe pytanie
Co Doktorzy zrobili Kirze?



Dlaczego Scott wciąż miewa te ataki astmy? Stres?

Co to ma być?!?!




4. Przerażająca scena
Czy Parrish atakujący wszystkich i nagle pojawiający się ''chyba widziałem podejrzanego'' może być zaliczony do przerażającej sceny? Co to ma być!

5. Smutna scena
Melissa biję Stilinskiego, nie ładnie, że ją zawiódł :c


Bardzo smutne było pożegnanie Sciry :c




6. Zabawna scena
Melissa i jej oświadczenie, genialna babka!
 




7. Najlepsze cytaty
 ''Co się stanie jeśli wyjdzie przez te drzwi?
Coś złego. Bardzo złego.
Zaryzykuje.''

''Kochanie, wszystko w porządku?
Coś się zmieniło. 
Co masz na myśli?
Nie jestem pewien. Coś się zmieniło. Ze mną i moimi przyjaciółmi. Z nami wszystkimi. Uważam, że to przeze mnie. I nie wiem jak to naprawić.''







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...