sobota, 26 września 2015

Muzyka z serialu: 1x01


Witajcie, to znowu ja :)

Zawsze uważałam, że muzyka z tego serialu jest wspaniała. Stacja MTV bardzo się stara, żeby idealnie dobierać każdą nutę do tych wszystkich scen. Tak samo uważam o TVD i Delenie, która ma wszystkie piosenki niezwykłe przy swoich scenach.
Od siebie dodam, że uwielbiam większość piosenek, to jest mój ulubiony rodzaj muzyki i mogłabym słuchać tych piosenek bez przerwy.
Poprowadzę zatem dla was serię postów o muzyce z serialu. Posty pojawiać się będą raz w tygodniu w sobotę. Na początku zacznę od tego, że wstawię wam video do muzyki z YT, postaram się także w kilku słowach opisać scenę, podczas której dana piosenka występuje. Nie gwarantuje wam, że wszystko będzie idealnie opisane, bo nie o to w tym chodzi.
Jeśli zdarzy się tak, że będzie bardzo malutko muzyki z danego odcinka, skleję dwa odcinki w jednej notce.
Na blogu znajduję się muzyka z 4 i 5 sezonu, dlatego moje notki będą dotyczyć muzyki od 1x01 do 3x24.
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu ta seria.
A więc oto lista piosenek. Zapraszam do rozwinięcia.

Rozwiń >>


Scena: Początkowa scena podczas której Scott jest ze swoim kijem od lacrosse, myjący zęby

 Scena: Kiedy Scott już został ugryziony przez wilkołaka, jest po środku drogi. Tuż przed tym jak Allison i jej matka nieomal go potrąciły. 

 Scena: Kiedy Scott przyjeżdża pod szkołę swoim rowerem, a Jackson swoim wypasionym samochodem, uderzając drzwiami McCalla. 

 Scena: Scott spogląda na Allison, dziewczyna uśmiecha się do niego. Chwilę później Lydia z Jacksonem podchodzą do brunetki. 

Scena: Scott dostaje polecenie od Coacha, że ma stać na bramce

Scena: Scott łapie wszystkie piłki, pokazując, że jest dobrym bramkarzem. Wszyscy są zdziwieni.  + dodam, że to moja ulubiona piosenka z tego odcinka.
Scena: Scott i Allison w lecznicy z małym psem. 

Scena: Scott dostaje się do pierwszego składu, wściekły Jackson popycha go na podłogę.

 Scena: Coach mówi Scottowi, że wszyscy go dopingują

 Scena: Scott wychodzi z łazienki i wpada na mamę. Melissa pyta go o jego "randkę". Scott jedzie po Allison

Scena: Allison i Scott przyjeżdżają na imprezę. Scott widzi tam Dereka

Scena: Allison i Scott tańczą. Zmysły Scotta szaleją.

Scena: Derek mówi Scottowi, że jest WILKOŁAKIEM.


Jeśli o pierwszy odcinek chodzi, to by było na tyle. Mam nadzieję, że spodoba wam się taka seria muzyczna, zawsze czasem lepiej przypomnieć sobie jak to było na początku, zwłaszcza, że w tej chwili i tak musimy czekać na nasz serial ;) Po za tym, trochę się namęczyłam, bo okazało się, że videa nie działają i musiałam dodać to w formie linków, przerabiać kilka notek i dlatego notki nie było wcześniej, przed południem lub w południe. 
Pozdrawiam, M! :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wreszcie ktoś dodał posta z muzyką i scenami do nich! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...