poniedziałek, 21 września 2015

Przywitanie | Czy będzie 7 sezon?


Cześć wszystkim!



Jak widzicie zaszły na blogu małe zmiany. Zostałam przyjęta do pomocy, a to jest mój pierwszy post tutaj. Jestem ogromnie wdzięczna Ani, że przyjęła mnie do siebie, a ja mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z moich postów.
Mam na imię Monika, mam 21 lat i jestem z Podkarpacia. Z Teen Wolf jestem od ponad 2 lat i jaram się tym serialem jak Fredka Jeremiaszem. Jestem serialomaniaczką. Uwielbiam czytać książki, oczywiście seriale, a także pocztówki. Moją ulubioną postacią z TW jest Stiles, a ulubiony sezon to 3b :)
Jeśli macie jakieś pytania, zadajcie je w komentarzach, z pewnością na nie odpowiem. Nie jestem dobra w pisaniu o sobie, dlatego też tyle z mojego przedstawienia się.
Jeśli macie jakieś pomysły co do notek, śmiało możecie pisać swoje propozycje w komentarzach, na pewno wszystkie przeczytam, wszystko przemyślę i przy pierwszej lepszej okazji dam wam znać :)
Przejdźmy zatem do pierwszego newsa, jakiego wam podam.  [całkiem możliwe, że większość z was już widziała tą informację. Postanowiłam jednak wstawić ją tutaj, z racji tego, iż warto się na ten temat wypowiedzieć.]

Rozwiń >>


 Chociaż sezon 5 nadal trwa, potwierdzona została informacja przez Jeffa na temat 6 sezonu. Zapewne wiecie o tym od dawna i cieszycie się z tego powodu. Holland, Dylan O. i Tyler P pojawią się w nim na 100%. Pojawiały się też spekulacje na temat domniemanego, 7 sezonu. Co prawda nigdzie nie zostało to potwierdzone, jednak Jeff Davis chciałby pójść z siódmym sezonem w całkiem inny kierunek.


W sezonie 7 chciałbym by serial „przejął” ktoś inny […] na przykład Dylan Spayberry (Liam) przejmujący główną rolę w Teen Wolf a Scott MacCall (Tyler Posey) wchodzący bardziej w dawne miejsce Dereka Hale’a (Tyler Hoechlin).

A więc wtedy nasuwa się nam pytanie: Co z Lydią, Malią, Kirą i Stilesem, którzy teraz są w głównej obsadzie? Czy nie będą już odgrywali takiej roli jak teraz? Jak myślicie, co się z nimi stanie? Jakie jest zdanie na ten temat? Wypowiadajcie się w komentarzach

22 komentarze:

  1. Lubie Liama, ale nie tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak samo pomyślałam czytając tą informację. To znaczy lubię go, w zasadzie chyba nie ma innego młodego wilczka, który miałby przejąć rolę "teen"

      Usuń
  2. Witaj w skromnych progach, życzę powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana! mam nadzieję, że wszystko pójdzie jak najlepiej ♥

      Usuń
  3. Cześć! Witam nową adminkę! Fajnie, może będzie więcej postów, bo uwielbiam zaglądac i czytać :")

    Co do tej drugiej części postu, to ja nie wiem co ja zrobię jak mi z serialu zabiorą Stilesa, ale z drugiej strony Dobs będzie grywał w filmach, więc i tak będzie go dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :) Miło mi!
      Ja też nie wiem, co zrobię bez Stilesa... :)

      Usuń
  4. Liam!!! tak kocham go jest świetny!!
    Oczywiście gdyby miało być tak jak jest napisane to z resztą bohaterów na pewno coś wymyślą i nie usuną ich bo mogłaby spaść oglądalność

    OdpowiedzUsuń
  5. Wie ktoś kiedy będzie 6b Teen Wolf'a?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak można Scott jest moją ulubioną postacią innych też lubię ale tak naprawdę gdyby nie Scott serial zakończył by się wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wedle mnie Teen Wolf nie będzie tym samym, pochłaniającym w pełni serialem, w momencie, kiedy Scott nie będzie już głównym bohaterem. Jest ważny wątek taki jak jego miłość do Kiry, która jak na razie nie pojawia się w serialu ze względu na jej próbę i jak dla mnie najlepsza opcja to by skończył się serial w momencie, kiedy ich historia się rozwiąże i główni bohaterowie pozostaną nimi do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super 5 sezon Lydia wię jak już korzystać mocy niby początek sezonu a urywki końca są co dodaje andrealiny super że Darka dadzą jako głównego bohatera ma potencjał nie zmarnuję się fajna postać lepsza nawet od scotta

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinno być jak dawniej, oby się nic nie zmieniało...

    OdpowiedzUsuń
  10. Główne postacie niech się nigdy nie zmieniają, a na pewno nie Scott, Stiles, Lydia, Malia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ogromną nadzieję że jakimś cudem Alison jeszcze wróci...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie to zły pomysł by zmienić bohaterów. Niech derek wróci a Alison powinna być wskrzeszona

    OdpowiedzUsuń
  13. To zły pomysł, żeby postacie sie zmieniły. W 6 sezonie zaczęła mnie wkurzać ta samowolka Liama, a co dopiero jakby miał być tym głównym zamiast Scotta, chyba bym przestała oglądać ten serial. To znaczy nie mam nic do Liama, ale moim zdaniem on sie po prostu nie nadaje do tej roli. Myślę, że gdyby tak zrobili to serial by stracił dużą oglądalność, bo w końcu Scott to zaczął i on to powinien skończyć, a nie ktoś inny. Sądząc po ostatnim odc. 6 sezonu to nie koniec serialu i oby tak było, ale bez zbędnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  14. czy mółby ktoś dać linka do tego postu?

    OdpowiedzUsuń
  15. To wkońcu będzie 7 sezon czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam że Liam jak narazie nie nadaje się żeby zastąpić Scotta. Liam jest za bardzo porywczy i nieodpowiedzialny. A Scott jest całą esencją Tenn Wolf i jak Liam go zastapi to nie będzie to samo. Nie wyobrażam sobie że Scott miał by zostać zastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
  17. moim zdaniem będzie 7 sezon bo w 6 sezonie w 20 odcinku jak była ta wojna po między ludzmi a wilkołakami to scolt mcolt odnalazł młodego wilkołaka i powiedział mu że go przyjmuje i nadchodzi nowa erwa. era wilkołaków

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy w ogole bedzie 7 sezon, mam nadzieje ze będzie, i tak jezeli Liam miał by przejąć role Scotta to rzeczywiście bylo by to bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogą zmienić głównych bohaterów. I ważne żeby bym tam Derek❤❤

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...