wtorek, 29 września 2015

Shelley Hennig w nowym filmie!


Shelley wystąpiła niedawno w filmie ''Scout'', który światową premierę miał 25 kwietnia. Niestety, nie mam pojęcia czy film miał premierę w Polsce, bo nigdzie nie mogę tego znaleźć. Mam dla Was krótki zarys fabuły, oraz 3 gify z jej udziałem. Na razie nie mogę znaleźć go online, ale gdy tylko się pojawi - na pewno się o tym dowiecie!

''Niepokorna dziewczyna wyrusza w podróż po Teksasie, z chłopakiem z myślami samobójczymi, by odnaleźć swoją siostrę''

Shelley gra Melindę, obok niej są również tacy aktorzy jak: Nikki Reed czy Ellen Burstyn.




2 komentarze:

  1. Fajnie, że Shelley się rozwija, oby jak najwięcej grała, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Shelley polubiłam już w The Secret Circle i czekałam długo, aż pojawi się w jakiejś produkcji tłumaczonej na język polski. Strasznie się ciesze, że dziewczyna się rozwija i coraz częściej grywa w filmach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...