czwartek, 1 października 2015

Produkcje obsady: Dylan O'brien


Cześć wszystkim!
Z góry przepraszam, że notka nie pojawiła się wczoraj, tj. w środę, ale miałam urwanie głowy, w dodatku źle się czułam i po prostu nie dałam radę.
Ponoć 9 października ma się pojawić pierwsza zajawka na 5B. Kto się raduje tak jak ja? ^^

Dzisiaj chciałam przedstawić wam bliżej produkcje, w których wystąpił Dylan O'brien. Nie jest ich tak dużo, jak w przypadku Tylera, (tam to się namęczyłam) ale jednak nie jest ich tak mało... :) I jeśli o niego chodzi, prawie wszystko widziałam... :) Zapraszam do rozwinięcia.




Rozwiń to >>

Dylan rozpoczął karierę w 2011 roku.
Filmy:

High Road [2011]
Dylan gra tutaj Jimmy'ego. Jedyną dobrą wersję tego filmu znalazłam na YT, ale po ang.
"Głównym bohaterem jest młody chłopak Glenn "Fitz" Fitzgerald (James Pumphery), który dzieli lojalność pomiędzy swój zespół, dziewczynę (Abby Elliott) i sprzedaż trawki. Wkrótce, po rozpadzie jego zespołu wyruszy w szaloną podróż pełną przezabawnych sytuacji."

Charlie Brown: Blockhead's Revenge [2011]
Rola tytułowa. Nie znalazłam opisu tego filmu. Jedyną informacją jaką znalazłam na ten temat jest to, że to produkcja MTV. Bardzo krótka, kilku minutowa. Grają tam też Holland, Colton i Hoechlin.

 "Podczas imprezy samotny Dave poznaje atrakcyjną Aubrey. Zaprzyjaźniają się. Przypadkowa rozmowa przeradza się w sympatię, która podczas weekendu rozwija się, pozwalając obu bohaterom odkryć coś zupełnie dla nich nowego."
Film oglądałam jakiś czas temu, Dylan fajnie gra, można obejrzeć, chociażby dla Niego <3.

Stażyści [2013]
" Dwóch bezrobotnych kumpli po czterdziestce podejmuje staż w firmie internetowej, której właściciele mogliby być ich synami, co owocuje konfliktem pokoleń."
Dylan gra Stuarta. Oglądałam! Moim zdaniem film utrzymany na poziomie, trochę komedii tam jest. Warto obejrzeć. Film dla każdego.

To pierwsza część trylogii. Film na podstawie książki. Dylan gra tutaj główną rolę. 
"Thomas budzi się w ciemnej windzie. Jedyną rzeczą jaką pamięta jest jego imię, jakby ktoś wymazał mu wszystkie wspomnienia. Kiedy drzwi się otwierają, jego oczom ukazuje się grupa nastoletnich chłopców, która wita go w Strefie - otwartej przestrzeni otoczonej wielkim murem, która znajduje się w samum centrum wielkiego i przerażającego Labiryntu"
Dyl jest niezastąpiony w roli strefera. Uwielbiam jego postać, sam film też jest fajny. I dlatego niezmiernie się cieszę, że powstała druga część i już myślą nad trzecią. Jest świetnym aktorem i ten film to dowodzi.

Więzień labiryntu: próbu ognia [2015]
Po ucieczce z labiryntu Thomasa oraz resztę Streferów czeka nowe wyzwanie. Muszą oni w ciągu dwóch tygodni przejść przez najbardziej zniszczoną część Ziemi. 

 Seriale:
1. Teen Wolf  
2. Jess i chłopaki [2013] jako "The Guy" (bez imienia, tylko określenie) epizod "Virgins"
3. First Dates with Toby Harris [2013] jako Peter, epizod "Roommates"

I to by było na tyle, jeśli chodzi o jego występy. Jak na kogoś, kto w większości produkcji grał główną rolę, zaczynając w 2011 roku, to naprawdę dużo tego jest. :)
W przyszłej notce opiszę produkcję, w których wystąpiła Holland. 

1 komentarz:

  1. kiedyś jak się zaczęłam interesować aktorami z TW oglądałam wszystkie produkcje aktorów i w sumie fajnie przypomnieć sobie coś takiego, fajny pomysł na notki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...