środa, 14 października 2015

Produkcje obsady: Tyler Hoechlin


Witam was serdecznie! Dzisiaj w poście związanym z produkcjami z obsady poświęciłam uwagę Hoechlinowi, którego wszyscy uwielbiają za rolę Dereka i na pewno wszyscy za nim tęskną, dlatego też zapraszam was serdecznie do zapoznania się z notką! ;)


Rozwiń to >>

Tyler jest aktywny zawodowo od 1999 roku. 
Filmy:

 Drzewo życia [1999]
Tyler gra tutaj Jeff'a Jo
"Od czasu zamknięcia fabryki w miasteczku Wagstaff panuje bezrobocie. Nadzieją na lepszą przyszłość jest budowa nowej fabryki. Autorem pomysłu jest ojciec 10-letniego Mitcha. Fabryka ma powstać na obrzeżach miasta, gdzie rośnie kilkusetletni dąb. To ulubione drzewo Mitcha, jego jedyny przyjaciel. Wśród rówieśników chłopiec uchodzi za nieudacznika. W staraniach o uratowanie drzewa wspiera go lokalny bohater, weteran wojenny Larry. Dzięki niemu Mitch zaczyna wierzyć w siebie, przekonuje się też, że trzeba walczyć, by osiągnąć upragniony cel."

Train Quest [2001]
 "Piętnastoletni model chcę umówić się ze swoją wymarzoną dziewczyną, kiedy nagle ktoś uwięża (?) go w pociągu." 
Tylko taki znalazłam opis. Tyler gra tam Billy'ego. Jest to film telewizyjny.

"Jest rok 1931. Michael Sullivan (Hanks) pracuje dla mafii. Z miejscowym bossem, Johnem Rooneyem (Newman) łączą go niemal rodzinne więzi. Oschły mężczyzna nie radzi sobie jednak w kontaktach z synami, zwłaszcza z dwunastoletnim Michaelem jr (Hoechlin). Chłopak jest świadkiem egzekucji wykonywanej przez swego ojca oraz psychopatycznego syna szefa (Craig). Connor Rooney wydaje na rodzinę Sullivanów wyrok śmierci i osobiście morduje żonę oraz Petera, młodszego syna Michaela. Ojciec i syn uciekają z miasta szukając opieki u Ala Capone. Gdy chicagowska organizacja odmawia pomocy, Michael Sullivan poprzysięga zemstę."

Impreza Hallowenowa w Disneylandzie. Chciałam tylko wspomnieć o tej produkcji, aczkolwiek nie wiem nawet jaką ma długość do video. Gra tutaj Zacha

 The Rapture of the Athlete Assumed Into Heaven [2007]
Hoech gra tam atletę. Jeśli dobrze przetłumaczyłam sobie tekst, chodzi w tym krótkich video o to, że jest przeprowadzony z nim wywiad, w ostatni dzień życia.

" Po przypadkowym zabiciu niedźwiadka czworo młodych ludzi zostaje zaatakowanych przez rozjuszoną samicę grizzly."
 Tyler gra tutaj Wesa, Przyznam szczerze, że wieloktornie oglądałam ten film, ale jeszcze zanim poznałam Teen Wolf. Dopiero niedawno zorientowałam się nawet, że oglądałam ten film. Powiem także, że film jest w porządku, trochę trzyma w napięciu, bo nigdy nie wiadomo kiedy ta niedźwiedzica ich zaatakuje, ani przy przeżyją. Polecam.

Przesilenie [2008]
"Podczas imprezy Sofie odbiera sobie życie. Siostra bliźniaczka, nie mogąc pogodzić się z jej odejściem, postanawia odkryć przyczynę samobójstwa."
Jeśli ktoś ma ochotę na filmy grozy, to można obejrzeć. Tyler gra tam Nick'a.

Produkcja kilkuminutowa, o której wspomniałam już dwa razy. Znalazłam na YT ten filmik, gdyby ktoś chcial, wystarczy wpisać tytuł. Tyler gra tam Schroeder'a.

Open Gate [2011]
Wydarzenia mają miejsce w Texasie. Jest rodeo (?) i miało miejsce przemyt narkotyków. Tylko tyle znalazłam, jeśli chodzi o opis. Film nie ma polskich napisów, przez co nie oglądałam, a chętnie bym obejrzała. Tyler gra tam Kaleba.

Bez smyczy [2011]
"Fred z Rickiem przekonują partnerki, że jedynym sposobem, by poprawić nastroje w związkach, jest tydzień odpoczynku od małżeństwa i rodzinnego życia. Obaj mają siedem dni na szaleństwo, pozbawione jakichkolwiek konsekwencji."

Melvin Smarty [2012] 
"Gdzieś w Reno, w stanie Nevada, przystojny Ricky  Hershey leży w łóżku paląc jointa. Jego spokój jest przerwany przez zamaskowanych bandytów, którzy wtargnęli do jego domu.Ostrzegają go przez romansem z Sylvią Whimper, która jest zaręczona z Sebastianem Stempel-Garamond. Czy Sylvia ucieknie od ojca i zostanie z Ricky'm? Czy może jej ojciec go wyeliminuje?"

Seriale:

1. Siódme niebo [2007] jako Martin Brewer, epizody:
- And Away We Go
- Good News for Almost Everyone
- Some Break-Ups and Some Get-Togethers
- Inked
- Tit for Tat
2. CSI: Kryminalne zagadki Miami [2007] jako Shawn Hodges, epizod "Sunblock"
3. Moje chłopaki [2009] jako Owen Scott, epizod "Spring Training"
4. Castle [2009] jako Dylan Fulton, epizod "Fool me once"
5. Lincoln Heighs [2009] jako Tad, epizody: "Bully for You" i "With You I Will Leave"
6. Teen Wolf

1 komentarz:

  1. W sumie to nie oglądałam z nim jeszcze nic innego oprócz TW :) dzięki za ten post!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...