sobota, 10 października 2015

Promo 5B!


Cześć wszystkim! W nocy [naszego czasu]  z 9 na 10 października  w Nowym Yorku był Comic Con, na którym był konwent Teen Wolf, został pokazany pierwszy trailer sezonu 5B. Już na samym początku ukazany został zwiastun, na którym opieraly się pytania do fanów. 
+ informacja: została zmieniona data emisji z poniedziałku, na wtorek. Co teraz z moon day?  
Są mega, mega spoilery! Zapraszam do rozwinięcia


Rozwiń to >>


Tłumaczenie:

L: Co Ty Mi zrobiłeś?
V: Poprawiam Twoje umiejętności. Wiesz, widzenie śmierci. Dlaczego w ogóle widzisz śmierć?
L; Co Cię to obchodzi?
V: Ponieważ Theo był pierwszym krokiem w dobrym kierunku dla Dread Doctors.
?
T: Scott, miałeś zamiar pozostawić myślenie, że musisz się o mnie martwić. Ponieważ właściwie jesteśmy po tej samej stronie. Bo to coś, o co musimy się martwić. Twoje stado i moje. Będziemy walczyć o nasze życia. 
St: Gdzie byłeś Scott?!
?:  Wierzył mu. Ufał mu. Więc gdzie byłeś?
Sz: Chimera.
M: Zginiemy tutaj.
Sc: Nie, nie zginiemy.
M: Jak możesz być taki pewny?
Sc: Nie jesteś jedyną osobą, do której dzwoniłem.

A: Na dół!

Dodałam wam tłumaczenie, które pomagała mi zrobić Ania. Mam nadzieję, że zrozumieliście, o co chodzi. Starałam się jak mogłam :)
I jak wrażenia? Oglądałam w nocy live'a i po prostu nie mogłam się opanować! Bójka Scilesa, szeryf w szpitalu, Deucalion, ONI z Kirą, jedna wielka bomba!
Najbardziej cieszy mnie fakt z powrotu 3 postaci: Deucalion, Argent i... ONI [całkiem możliwe, że są tylko przy odcinku z Kirą w Meksyku, ale zawsze coś ;) ]

4 komentarze:

  1. rrrany! ale będzie się działo! mam wrażenie, że bójka Scilesa będzie od razu w pierwszym odcinku 5B

    OdpowiedzUsuń
  2. Co wymawia szeryf? To imie Stilesa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówi "chimera" jak tylko rozszyfruje niektóre części, których jeszcze nie rozumiem, postaram się dodać tłumaczenie :)

      Usuń
    2. Wydaję mi się, że tam w ''?'' jest ''Wykorzystali go do tego jednego celu''.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...