sobota, 21 listopada 2015

Muzyka z serialu: 1x11


Cześć i czołem! Jak się macie? U mnie na razie wszystko okej, trochę przeziębiona jestem, ale pogoda nie jest najgorsza. Przygotowałam dla was kolejną notkę z muzyką, dzisiaj padło na 11 odcinek. Niestety nie potrafiłam znaleźć ani wyłapać z odcinka scen do dwóch piosenek. Przepraszam was za to, a jeśli wy jesteście w stanie powiedzieć z której sceny są te dwie piosenki, to napiszcie w komentarzach :)
Zapraszam do rozwinięcia!

Rozwiń to >>


Scena:

Scena: Scena w szatni
Scena: Scena w centrum handlowym, kiedy Lydia przymierze ze Stilesem sukienki

Scena: Samochody podjeżdżają pod szkołę na bal

Drug Cabin – One I Love 
Scena: Stiles otwiera przed Lydią drzwi.

Scena: Scena na sali, kiedy wszyscy się bawią

The Chain Gang of 1974 – Taste of Heaven
Scena: Scott i Allison tańczą, a Stiles i Lydia idą na parkiet.

Kids of 88 – Just a Little Bit 
Scena: Bal

Kids of 88 – Universe 
Scena: Bal

Scena:

Scena: Bal + moja ulubiona piosenka z tego odcinka, wgl kocham Digital Daggers ;)

Scena: Scott mówi Allison, że ją kocha

Scena: Końcowa, kiedy Allison widzi, jak Scott staje się wilkołakiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...