środa, 4 listopada 2015

Produkcje obsady: Shelley Hennig

Cześć wszystkim! Dzisiejszą notkę poświęcam Shelley, z racji tego, iż ostatnio obejrzałam z jej udziałem film "Unfriended" który bardzo mi się spodobał. Pamiętam, że Ania wstawiała kilka postów związanych z jej filmami, jednak chciałam wszystko wkleić w jedno i Wam przedstawić. Tak więc zapraszam do rozwinięcia



Rozwiń to >>
Shelley rozpoczęła karierę w 2007 roku występem w serialu.
Filmy:

Cybernatural [2014]
 Jest to film nagrany całkowicie  w "sieciowej" wersji. Akcja rozgrywa się poprzez screeny pulpitu, co jest naprawdę ciekawym doświadczeniem, jeśli o gatunek chodzi. Shelley gra tutaj Blaire i muszę przyznać, że naprawdę podobał mi się ten film, chociaż nie przepadam za thrillerami/horrorami.
"Laura Barns (Heather Sossaman) jest najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Zmienia się to, gdy zostaje publicznie ośmieszona przez zamieszczone w sieci wideo. Nie mogąc poradzić sobie ze stratą przyjaciół i ciągłymi docinkami uczniów, popełnia samobójstwo. Rok później grupa nastolatek, które najbardziej dokuczały Laurze, otrzymują wiadomość od niej. "

"Po tragicznym wypadku, w którym ginie Debbie (Shelley Hennig) przyjaciele postanawiają nawiązać kontakt ze zmarłą. Chcą przywołać ducha koleżanki za pomocą planszy wykorzystywanej w seansach spirytystycznych zwanej "Ouija". Podczas rytuału sprowadzają na siebie nieczyste siły, przez co muszą stawić czoła swoim największym lękom."  

Scout [2015]
Dziewczyna imieniem Scout zawiera znajomość z pewnym mężczyzną, który ma myśli samobójcze,  żeby odnaleźć siostrę. 
Shelley wciela się w postać Melindy.
Seriale:

1. Dni naszego życia [2007-2011] jako Stephanie Johnson
2. The Secret Circle [2011-12] jako Diana, rola główna. 
3. Friend Me [2012] jako Isabelle Salvador, epizod "Evan Is Now Friends with Lucy"
4. Justifield [2013] jak Jackie Nevada, epizod "Money Trap"
5. Zach Stone Is Gonna Be a Famous [2013] jako  Christy Ackerman, jako rola powracająca, epizody:
- Zach Stone Is Gonna Make a Sex Tape
- Zach Stone Is Gonna Get a Makeover
- Zach Stone Is Gonna Be a Recording Artist
- Pilot
6. Zaprzysiężeniu [2014] jako Maya, epizod "Insult to Injury"
7. Friends with Better Lives [2014] jako Molly, epizod "Yummy Mummy
8. Teen Wolf [od 2014]

4 komentarze:

  1. muszę w końcu obejrzeć te filmy z jej udziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra... te pierwsze dwa już mam na liście. A puki co, obczajam "Chicago Fire", ale tylko te odcinki z Melissą Ponzio (Mama Scotta). Tak, wiem, odwaliło mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dopiszę, dobra? Bo zaczęłam teraz oglądać to „Cybernatural”, dopiero 11 minut, ale zauważyłam ciekawostkę. Jak tam jest ten pasek u góry, to jedna z otwartych kart to „Teen Wolf” na site MTV. I od razu lekka głupawka.

      Usuń
    2. O proszę, też zaczęłam ostatnio oglądać Chicago Fire i nie miałam pojęcia że Melissa tam występuje :D fajnie, bo serial bardzo mi się podoba ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...