niedziela, 29 listopada 2015

Teen Wolf w wersji humorystycznej!


Zapraszam serdecznie na kilka (nie, nie kilka - mnóstwo) zdjęć z cytatami, które wygrywały dane odcinki! Oglądajcie i nie śpijcie, jest ich dużo, ale jest też dużo Stilesa! :D
PS. Trochę mi brakuje takiego humorku :c

 Miałeś mieć ostatnią zmianę.
Nie prawda, Ty miałeś ją mieć.
Nie, Ty.
Racja, mogłem mieć ostatnią zmianę.





Patrzyliśmy na Ciebie cały czas!

Cześć, Jared. Jak tam?

Gdzie zdobyłeś ten soczek? (chodzi o dopalacze, narkotyki)
Moja mama kupuje wszystko w spożywczaku.

Jesteśmy teraz braćmi.
Co?
O nie, to..
O czym ty mówisz? Dopiero się poznaliśmy i mnie ugryzłeś.
Ugryzienie... ugryzienie to dar.
Scott, stop, przestań proszę.

Powiedziałeś mi, że byliście na campingu.
Byliśmy.. w Meksyku.

Może powinniśmy myśleć jak Stiles.
Jak nadpobudliwy kretyn?

Gdybyś był 4 lata młodszy, uderzyłbym Cię.
Co? Trenerze, to nie ma sensu.


Okropnie. przerażająco, żałośnie, niemożliwie żałośnie, czy to wszyscy?

Jest na dole. 
Co robi?
Leży.

Może powinniśmy pójść na pieszo.
Hej, nigdy nie opuszczę tego jeepa, rozumiesz? Nigdy.

To wygląda na coś ważnego. Nie mam pojęcia co ta rzecz robi.

Kim on jest?
To mój kuzyn, Miguel.

Złaź z mojego motoru.
Nie ma problemu.

Kira, zapomniałaś tych badań dla chłopaka, którego lubisz.

Allison, możemy porozmawiać w moim biurze? Gdzie trzymam broń...
Kolejny wilkołak?

Chcesz porozmawiać o Scocie, czy pomalować moje ciało?
Chcę pomalować Twoje ciało.

Ta Meredith, jest lekko dziwna. 
Ty jesteś lekko dziwny, ona jest strasznie dziwna.

Dlaczego śnie o tym, że grzebiesz mi w moich rzeczach?
Nie wiem Danny, okej? To twój sen. Weź za to odpowiedzialność. Zamknij się i idź spać dalej.

Hej Scott, na pewno nie chcesz czegoś takiego? Za wcześnie?


Scott, co stało się z Twoim wasabi?
Myślałem, że to guacamole.

Myślimy, że może ona, no wiesz, zmienia się.
Zmienia się w co?
W jednorożca. Jak myślisz idioto?

Jak Wy dwoje przegranych mogliście przetrwać?

Coś jeszcze z opisu?
5'1, zielone oczy, jasna skóra, a jej włosy to tak naprawdę truskawkowy blond.

Gdzie mieszkasz?
Mieszkam w jaskini schowanej głęboko w lesie.
Whooa, naprawdę?
Nie idioto, mam apartament.

Pozwól mi coś powiedzieć.
Wracaj na swoje miejsce Stilinski.
OKEJ!

Jeśli złapię Cię z nim ponownie, nie wzniecę alarmu pożarowego. Wyrwę Ci język z głowy.
Kochana, moim ostatnim chłopakiem była wielka, mordercza jaszczurka, myślę, że poradzę sobie z wilkołakiem.


Nie całowaliście się, ani nic, prawda?
Absolutnie nie.
Chciałeś?
Jasne, totalnie.

Tak żebyś wiedział, nie boję się Ciebie. Okej, może boję.

Lydia, nie będę oglądał znów ''Pamiętnika''. Czy ktoś może mi pomóc znaleźć ''Pamiętnik''?

Zamknij się.
Nie bądź takim zgorzkniałym wilkiem.

Mówię nie. Chcesz usłyszeć to po hiszpańsku? Nie!

Przyniosłem Ci wodę.

O mój i on jest... o mój boże, umrę.

Jego nick to ''Allison''? I jego hasło to też ''Allison?
Nadal chcesz go w swoim stadzie?

3 komentarze:

  1. Jeju, tęskni mi się za takim humorem w TW :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie tęsknie za tym dawnym humorem w TW

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że w 5B pojawi się trochę więcej humoru, bo brakuje tego wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...