sobota, 19 grudnia 2015

Nowe informacje dotyczące dalszych losów TW!

Mam dla Was kilka informacji od Jeffa!

- Jeff potwierdził sezon siódmy i film!
- W siódmy sezonie mogą powrócić niektóre postacie!
- Dylan O'Brien nie odchodzi z serialu po zakończeniu sezonu 5B
- Tyler Posey w dalszym ciągu będzie odgrywał główną rolę w szóstym sezonie
- Daniel Sharman powraca do serialu w sezonie szóstym/siódmym
- Jeff powiedział, że O'Brien kończy z serialem po sezonie 6 a na jego miejsce ma wejść Sharman, który ma zastąpić widzom ulubieńca (CZY TYLKO JA JUŻ PŁACZĘ?)


4 komentarze:

  1. :O
    tylko tyle jestem z siebie w stanie wydusić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie zastąpi Stilesa/Dylana w serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martwmy się na zapas. Jeszcze 5b nie wyszło a ten już gada o 7 sezonie i filmie...

      Usuń
  3. Mam nadzieję że Dylan nie odejdzie na dobre bo bez niego ten serial nie będzie już taki jak kiedyś...
    PS: Zapraszam na moje ff (Nie z TW ale chciałabym zdobyć czytelników)
    Przepraszam za spam https://www.wattpad.com/story/54619798-new-life-in-terra-nova

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...