środa, 9 grudnia 2015

Obraz promujący 5b!

Cześć wszystkim. Mam dzisiaj dla was drugą notkę, tym razem ze zdjęciem przedstawiającym sezon 5B w formie obrazu. 


Rozwiń, jeśli chcesz się jeszcze czegoś dowiedzieć :)

rozwiń to >>

Zdjęcie jest niezwykle przerażające, kiedy widzimy niemal wszystkie postacie w formie martwej. Dwie postacie, które z pewnością są żywe to Scott i Stiles, niektórzy jeszcze upierają się, że jest też żywy Nogitsune. I z tym się zgodzę, ponieważ jeśli wrócimy do finału 3B, widzimy, że Isaaca "złapał" muchę do pudełka, a była ona przecież żywa.
Na zdjęciu znajdują się w lekko oświetlonej formie takie postacie jak Kira, Malia, Lydia, Sherrief czy Liam. Jest tam także szkielet zmarłej Allison, trzymający w ręce jej rodzinny wisiorek (prawa strona, mniej więcej środek obrazu)

Co sądzicie o zdjęciu?

9 komentarzy:

  1. Widziałam ten obrazek, a raczej jego fragmenty, na facebooku. Muszę sobie jeszcze znaleźć większą wersję i skopiować do swoich aktualności. Ale... Widzę dziwny związek. Czyli stworzyłam sobie taką swoją dziwną, ale to na prawdę dziwną teorię. Wiem, ze religii nie powinno się w takie coś mieszać, ale wpadłam na to wczoraj na rekolekcjach.
    1. Davis powiedział, ze głównym tematem sezonu jest wskrzeszenie.
    2. Tłumaczenia hasła na sezon to "Do piekła i z powrotem".
    3. I teraz uwaga. Kłania się Biblia, a ja widzę w tym przerażającą logikę. Pan Jezus umarł, żeby wstąpić do PIEKIEŁ i trzeciego dnia ZMARTWYCHWSTAĆ. Jaki wniosek?
    A jeśli przeginam to po prostu skasujcie ten komentarz, zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziemy kasować komentarzu, każdy może wyrażać swoją opinię i cieszę się, że możemy dyskutować na różne tematy.
      Rozumiem Twoją teorię, ale moim zdaniem trzeba poczekać na to wszystko przy odcinkach - wysnuwałam zawsze wnioski, a i tak Davis mnie zaskakiwał :D

      Usuń
    2. Tak, wiem... To jest Davis, tego nie ogarniesz. Bo kto by się się spodziewał np. że Peter i Meredith stali za Pulą Śmierci?
      I tak na marginesie. Od jakiegoś czas sprzątam w pokoju i niechcący znalazłam coś od Berserkach. Coś jest jeszcze w mitologii Nordyckiej, ale jeszcze tego całkiem nie ogarnęłam.

      Usuń
  2. Koleżanka wyżej zauważyła słuszny związek z tym. Ale z tym Piekłem (Hell) to raczej kojarzy mi się z piekielnym ogarem, którym jest Parrish. Nie wiem jak to powiązać, ale fakt faktem to jednak ma sens

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam, ale to porzuciłam. Po pierwsze: zbyt oczywiste, po drugie, jest jeszcze ta druga część, która w tym przypadku jest trudna, a może nawet niemożliwa do wytłumaczenia.

      Usuń
  3. To ja jeszcze teoria o tym malunku:
    1. Po lewej widać niebieskie pazury tej chimery z pazurami orła o ile pamiętam.
    2. Na dole nadal z lewej są porozrzucane kartki i ciała ludzi. Kartki to strony z bestiariusza a więc ci ludzie to łowcy.
    3. Kira z nabitym lisem na miecz. Zdaje mi się że ona zginie
    4. Zaraz obok niej leży martwy mężczyzna z nieśmiertelnikiem. Na nim napisane jest Jordan Parish.
    4. Na lewo i w górę jest Tracy i doktorzy.
    6. Dalej Malia z matką u boku. Niestety Pustynny wilk ma się dobrze.
    7. Po prawej kawałek tablicy z napisem Stiles
    8. Nad tablicą jakiś typ trzyma zwój. Widnieje na nim napis ,,Memoriae" czyli z łaciny pamięć.
    9. Obok jest kij do Lacrosse
    10. Brama Eichen House
    11. A na lewo od niej na pal nabita głowa Daracha
    12. Wśród ciał ukryta maska Oni
    13. Widoczny dobrze Nogitsune - jak zauważyliście żywy.
    14. Kawałek w prawo wystaje but na nim jest namalowany dziwny symbol. kojarzę go skądś(?)
    15. Jeep i świetliki (ONI!)
    16. Jeszcze obok Scotta na kamieniu jest znak siedmioramiennej gwiazdy.

    Coś ktoś? Pomożecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3. Kira może zwalczy swojego lisa w środku i dlatego nabity na miecz?
      8. Może ta pamięć to po prostu będą jakieś flashbacki?
      9. Albo wracamy do lacrosse? Pamięć o lacrosse?
      Wydaję mi się, że to wszystko to taki opis 5B i tylko takie urywki, możemy wysnuwać wnioski, ale wydaję mi się, że wszystko kompletne będzie dopiero po obejrzeniu choćby jednego odcinka.

      Usuń
  4. Nie wiem czy ktoś zauważył ale na samym dole, w prostej linii od Lydii leży mężczyzna z gwizdkiem powieszonym na szyi. Jest to trener...niestety też w martwej postaci :c

    OdpowiedzUsuń
  5. I również trafiłam na dwie wersje obrazu. Obie różnią się od siebie drobnymi szczegółami. Na jednym niektóre postacie mają niewyraźne twarze, a na drugim mają one już wyraźny kształt. Na jednym obrazie widać same twarze bez ciał...takie jakby wstawki, a na drugim już ich nie ma. Niestety nie wiem który obraz jest WŁAŚCIWY

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...