środa, 30 grudnia 2015

Scott & Mellisa McCall

Z racji tego, iż powoli kończą się posty związane z produkcjami obsady, postanowiłam dzisiaj zrobić przerwę od tej serii i wstawić coś nieco innego. :)
*
Oprócz Stilesa i jego taty, uwielbiam też to, jak Scott troszczy się o swoją mamę. Prawie cały czas wozi jej do szpitala lunche, odbiera z pracy, broni, gdy coś się dzieje. Takiego syna to nawet ja bym chciała!
Nie naciskał na nią, kiedy dowiedziała się o jego wilkołactwie, tylko powiedział, że ją kocha. Rozumiał jej szok. Strasznie podoba mi się to, jak się o nią troszczy. Wzruszyła mnie też ogromnie scena z finału 5A, kiedy Melissa walczyła o życie syna. Jest jedną z lepszych mam serialowych.


Rozwiń to >>

 
 

1 komentarz:

  1. Najlepsza jest wtedy kiedy udaje rozpacz po śmierci Scotta, wchodzi do pokoju i jest już ok. To jest pokazanie talentu aktorskiego ;)
    No i jej reakcja jak znazła Issaca i Scotta u siebie w sypialni jak ją mieli pilnować.
    No i idelanie pasuje do Szeriffa xd
    Naprawdę dobra aktorka i pewnie kobieta poza planem ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...