czwartek, 3 grudnia 2015

Stiles & Sherrif Stilinski


Przyznam szczerze, że Stiles i jego tata to jeden z tych shipów, które uwielbiam. Moim zdaniem są przedstawieni bardzo ciekawie. Mają tylko siebie, dbają o siebie nawzajem, troszczą się i pomagają. Uwielbiam patrzeć na ich wspólne sceny, mam też nadzieję, że do końca pozostaną razem w tej głębokiej relacji ojciec-syn.


 

na dole postu mała informacja ode mnie

Rozwiń to >>



 

Co sądzicie o tej dwójce? 

Wracając do informacji, którą miałam wam tutaj dać, to chciałabym powiedzieć, że przez weekend mnie nie będzie i nie wiem kiedy dokładnie wrócę, bo mam kilka spraw prywatnych do załatwienia. Z tego względu, że mnie nie będzie, nie dodam wam posta z muzyką w tą sobotę za co z góry was przepraszam.
Wiem także, że pojawiło się nowe promo, jednak nie miałam nawet czasu, żeby na nie spojrzeć. 
Do napisania! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...