środa, 6 stycznia 2016

Cholera jasna, TO BĘDZIE DOBRY SEZON!


Na wstępie... nie, nie dało się inaczej zatytułować tego postu!
Jeśli nie chcesz lekkich spoilerów.... PRZESTAŃ CZYTAĆ NATYCHMIAST
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Teen Wolf opublikował przed chwilą zwiastun całego sezonu, jesteście ciekawi?


Podsumowując: miłość, walka, ból, cierpienie, STRACH, ekscytacja.
Theo namawia wszystkich sprzymierzeńców Scotta do odwrócenia się od niego, coś zagraża Melisie i Sheryfowi, powrót Scotta Alfy, Stiles ratuje Lydię no i WRÓCIŁ TRENER!



''Powinienem zostać na odwyku'' - powrócił trener!

4 komentarze:

  1. Albo mi się zdaje, albo Scott wrócił do starej kurteczki z flagą na ramieniu. I fajnie, bo bardzo mi się podoba. Przynajmniej na nim. Aż na początku stopowałam i "O patrz, zagoiło się". Bo wczoraj ta rana nie wyglądała najlepiej, a jak fiknął na środku przedpokoju, aż mi przebiegło mi przez myśli: "I po co było go zostawiać samego?" Ale jak widać Parissh stwierdził, że lepiej, żeby się ocknął tak jak upadł i nawet nim nie potrząsał. O ta... Powinnam zabrać się za ten racap.
    I oczywiście cieszę się z powrotu trenera. Wraca klimacik z poprzednich sezonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. omg omg omg omg omg!! :D nie jestem w stanie lepiej tego ująć./ Kocham Teen Wolf i nie mogę się doczekać reszty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże ! Ten sezon naprawdę genialnie się zapowiada, zwiastun oczywiście świetny i przez kilka minut gapiłam się w ekran przetrawiając wszystkie te nowe informacje ,naprawdę kawał dobrej roboty ;)
    Ogromnie się cieszę z powrotu TRENERA <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...