środa, 13 stycznia 2016

Krótki film na backstage'u!


Aktorzy podczas przerw wyprawiają różne rzeczy, np. Shelley i Dylan postanowili zagrać w krótkim filmie wyreżyserowanym przez chłopaka, który prowadzi AfterShow i pojawia się często na kanale MTV (jak on się nazywa, grr). Zapraszam serdecznie do oglądania. Na dole znajdziecie gify i moje tłumaczenie.


Przejdź do rozwinięcia by zobaczyć gify i tłumaczenie!






Nie mogę uwierzyć, że dokonaliśmy tej kradzieży.
Nie powinniśmy o tym rozmawiać, rozumiesz? Ktoś mógłby usłyszeć jak rozmawiamy o tej kradzieży.
Już się tym nie przejmuję, Chrissie z dwoma S. Jedyne czym się przejmuję to następne miejsce, które chce okraść.
Samanta, popatrz na mnie. Popatrz na mnie. Musimy z tym skończyć.
To nie jest takie proste. Nie jesteś od tego uzależniony.
Shh!
Już nie jest tak samo jak było na początku. Nie robię tego dla dreszczyku. To jak rollercoaster, cokolwiek.
Zmieniłaś się. Kiedyś to było coś co nas łączyło. A teraz? Nie wiem nawet kogo kocham.
Spojrzałeś kiedyś na ptaka i powiedziałeś, chciałbym być jak ptak? Latać jak ptak. Latać w powietrzu. 

To było świetne. Było okej? Jak myślisz? Było super. Cięcie.

3 komentarze:

  1. Kiedy PL napisy????

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kilka dni temu to video, i strasznie mnie to śmieszy, co oni do tego After Show wymyślają z tym Morganem, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...