wtorek, 26 stycznia 2016

Muzyka z serialu: 2x06


Cześć wszystkim?! Jak się macie? Ja mam dzisiaj strasznie dobry humor.  Z tej okazji przygotowałam kilka notek naprzód muzyki z serialu, dokładnie zrobiłam wszystko, co dotyczy drugiego sezonu! ;)

Rozwiń to >>

Scena: Derek walczy z kanimą, Scott i Stiles przyjeżdżają tam, Scott biegnie pomóc Derekowi

Scena: Stiles i Scott wchodzą do klubu. 

Wydaje mi się, że nie znalazłam odpowiedniego mixa tej piosenki.
Scena: Dyskoteka

Scena: Scott i Stiles trzymają Jacksona w furgonetce

Scena: Scott opuszcza szpital, jedzie swoim rowerem na parking, gdzie szuka czegoś w samochodzie Danny'ego

Scena: Scallison siedzą w samochodzie dziewczyny i rozmawiają
 + uwielbiam ten zespół. Ich piosenki są często puszczane w PLL i uwielbiam ten serial, ten zespół i cieszy mnie fakt, że kilka piosenek pojawiło się w TW <3

Scena: Stiles i Scott wchodzą na posterunek policji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...