piątek, 22 stycznia 2016

Podsumowanie 5x13!


Już po odcinku? Zapraszam więc na podsumowanie! Czytajcie i oceniajcie odcinek w komentarzach! 





1. Największe TAK
Uwielbiam moment w którym Stiles pokazuje przyjacielowi, że Liam nie chciał zrobić tego co zrobił.

 

Przywrócenie humoru do serialu jest jak najbardziej na tak!

No puppylove, no słodcy są no (ale i tak Hayden - Scott jest lepszy!)

Powrót Jeepa, który wcale nie działa jak należy, ale i tak już jedzie w trasę, to na pewno tak!

Tak Scira, całujcie się na tyłach, mhm! Mama patrzy!



Liam zazdrośnik, haha.



2. Największe NIE
Może nie największe nie, ale nie podoba mi się ten wątek Kiry, jakoś mnie nie przekonuje. Wiem, że chodzi o uleczenie jej wnętrza, ale jakoś tak, no nie wiem.

3. Największe pytanie
O czym bestia musi sobie przypomnieć; kim tak naprawdę jest?

Theo chce zabić Decauliona? Grrr, nie! (PS fajnie, że powraca!)



4. Przerażająca scena
Przez najbliższe kilka odcinków będzie tu po prostu Lydia, czuję to.
Poruszę tutaj pewną kwestię, a co. Chciałabym bardzo by ten wątek rozwijał się i rozwijał. Choć nie mamy Lydii dużo w odcinkach to gra ona naprawdę kluczową rolę. Jest w szpitalu, leży i nie może mówić, nie może się ruszyć, a w jej głowie dzieją się niespotykane rzeczy. Cały jej umysł skupia się na tym by jej moce stały się na tyle silne by była równa z niejednym wilkołakiem, a nie jednego mogła przewyższyć. Podoba mi się to, że Lydia nie jest tylko człowiekiem, który przepowiada śmierć a ma zdolności o których nawet nie myśleliście. Kto by pomyślał, że krzykiem może rozbić nie jedną ścianę? Naprawdę gratuluję Jeffowi pomysłu i mam nadzieję, że jej wątek rozwinie się jeszcze bardziej i gdy Lydia wyjdzie ze szpitala i odzyskała siły będzie mogła walczyć z przeciwnościami.




5. Smutna scena
Pierwsza rozmowa Bety ze swoim alfą, oo Liam.



6. Zabawna scena
Skończył się gaz, no tak, wskaźnik nie naprawiony, brawo mechaniku Stiles!




7. Najlepsze cytaty
''Chcesz zebrać zespół z powrotem, to nie zostawiaj perkusisty'' dobre słowa Stiles!


''Zostań żywy ze mną'' ooo, Corey!



''Znam różnicę. Jaką? Wiem czym jest samoobrona.'' Sciles mnie rozczula!

''Nie wiem dlaczego mu uwierzyłem. Nie wiem dlaczego nie mogliśmy porozmawiać tamtej nocy. Pięć minut więcej i byśmy wyjaśnili, że istnieją dwie różne historie. Moglibyśmy uzupełnić wszystkie luki. Powinniśmy po prostu porozmawiać. (...) Nie chciałem żeby to się tak potoczyło. (...) Wiedziałem, że prędzej czy później jedno z nas będzie miało trochę za dużo krwi na rękach. Myślałem, że to będzie Malia. (...) Zawsze myślałem, że jeśli to się stanie - będzie spoczywało na mnie. To ja ściągam na Was niebezpieczeństwo, ryzykuje Wasze życia dla ludzi, których nawet nie znam. To powinienem być ja. '' uwielbiam Scotta za to, że potrafi się przyznać do błędów. 


 

3 komentarze:

  1. Mi się naprawdę podobają wszystkie sceny z Lydią. Trochę są przerażające, no ale kurde, trzymają w napięciu, bo tak naprawdę nie wiadomo, co się wydarzy. Coś czuję, że sceny z 5x01 z udziałem Lydii uciekającej z Eichen, będą miały ciąg dalszy w 5x14. I w zasadzie chciałabym wreszcie, żeby się ocknęła! Jest taka biedna.
    Sciles jak zwykle najlepsi, nareszcie szczerze pogadali, chociaż zdawkowo. Scott kocha Kirę, to jest pewne, ale czemu jej nie powie że ją kocha? Chyba nigdy tak na serio jej tego nie powiedział.
    Theo jak zwykle wkurza, ale w zasadzie go lubię. Tracy jak to ona, strasznie się zmieniła i te zdawkowe sceny z jej udziałem tylko sprawiają, że kompletnie nie ogarniam tego, co Jeff z nią zrobił.
    Corey i Mason tacy słodcy, że normalnie nie mogę! <333
    Biedny Liam. Ale czego mógł się spodziewać? Powinien przeprosić. Tak konkretnie.

    I JEEP! wróciłeś skarbie! xd <1234

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham cały ten odcinek. Sciles, Corey i Mason i wgl wszystko na raz :)
    Jedyna rzecz mnie zastanawia : Co dalej z Kirą? Bo niby nie ma kontroli. I jestem ciekawa co ten Jeff dalej wymyśli ;)
    Lydia, biedna kochana, dostała w tym sezonie najwięcej najmroczniejszych scen, plus tyle się dzieje w jej głowie, nikt nie ma o niczym pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że znowu pomijasz wątki z Malią. Rozumiem, że możesz nie lubić tej postaci, ale w podsumowaniu powinno to być zawartę. Czyli scena Malii i Theo. Jeśli możesz (nie zmuszam) napisz mi co sądzisz na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...