sobota, 6 lutego 2016

Podsumowanie 5x15!

Zapraszam serdecznie na kolejne podsumowanie! Zostało nam jeszcze tylko 5 odcinków do końca sezonu, jesteście zmartwieni jak ja?




1. Największe TAK
Zdecydowanie największym ''tak'' jest zjednoczenie całego stada.




Sytuacja może nie, ale efekt upadającego Parrisha był naprawdę fajne zrobiony!




Przemiana Malii, zdecydowanie na tak.


W następnym odcinku wreszcie zaczną być NADNATURALNI, a nie!



Stiles badass, no halo!




2. Największe NIE
Valack sam w sobie był strasznym NIE.

3. Największe pytanie
Jak myślicie, kim jest ta bestia?



Czy Deaucalion na pewno pomoże Theo?

4. Przerażająca scena
Zdecydowanie pokazywanie tych wszystkich eksperymentów Scottowi i Stilesowi, bleh.

5. Smutna scena
Smutne było to, że kurde nie wydostali Lydii no :/ A byli tak blisko :/







6. Zabawna scena
Policjanci gonią zwierzę, Stiles informuje o niezbliżaniu się i nagle '"Stiles, złaź z radia''.



Sceny Kiry i Malii.







Liam, Stiles i Scott w tych workach na zwłoki, no tylko oni mogli na to wpaść!




7. Najlepsze cytaty
''Więc mówisz, że nie możemy nic zrobić. Powiedziałem, że nie możemy zrobić nic legalnie.''


''Jakieś pytania? Jak dostaniemy się do Eichen House? Jaki jest nasz najgorszy scenariusz? Co jeśli nie umiem tego zrobić? Dobrze, to prawda, że wiele może się nie udać. Wszystko może pójść źle''






''Wciąż jest pani na mnie zła? Nie, ale jeśli jeszcze raz spróbujesz zabić mojego syna - osobiście włożę cię do jednego z nich. Wciąż jest zła''



''Przestań martwić się o to co możesz zrobić. Tu nie chodzi o mnie, ani o Ciebie. Tu chodzi o Lydię, jesteśmy tu by ją uratować. Jesteśmy tu by uratować naszą przyjaciółkę.''






Na sam koniec dodam, że bardzo podoba mi się zakończenie. Pokazanie wreszcie, że Scott potrafi być Alfą, że potrafi pokonać zwykłych ludzi. Nie lubię strasznie gdy zapomina kim jest. ON JEST ALFĄ, NAJWIĘKSZYM Z WILKOŁAKÓW, NAJSTRASZNIEJSZYM. Powinien wykorzystać swoje moce, a nie chować je gdzieś głęboko w środku.






Co myślicie o odcinku? Wypowiadajcie się!

6 komentarzy:

  1. Odcinek Mega! Naprawdę! Scott i przyjaciele w końcu pokazują ząbki <3
    Co do Bestii - ja sądzę, że to może być Greenberg
    Serio
    Większość osób mnie wyśmiała, ale co tam!

    Uwielbiam wasze podsumowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dużo gifów, że aż mi wszystko zacinało! Cudownie! :)
    Uiwlebiam takie notki, gdzie mnóstwo gifów.
    Odcinek uważam za jeden z lepszych! :) Jak nie najlepszy z tego 5B.
    Akcja wyciągnięcia Lydii z Eichen jest superaśnia, dużo było humoru i strasznie mi się to podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo już myślałam, że źle że jest ich aż tyle, a ja je wciskam wszędzie bo je kocham, haha.

      Usuń
  3. Zapomniałam dodać, ale Malia jest taka ładna w tym epizodzie! Te jej proste włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej humoru! Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...