poniedziałek, 7 marca 2016

After After Show 5x19 - The Beast Of Beacon Hills


Cześć kochani! Dzisiaj wracam do was z After After Show do odcinka "the beast of beacon hills"


Tradycyjnie w rozwinięciu gify. ;)


  
Naprawdę kocham pracować w Teen Wolf. Wiesz, każdy jest miły przez większość czasu. Jest kilku aktorów, których nie chce naprawdę mówić imion(?)
  
Może zrymować z... Osey. Ale, wiesz, ja byłem na łodzi usługach pewnego czasu, próbując złapać batonika(?)
  
I on dostał złości i, uh... mam na myśli, on jakby zadarł ze mną. Musisz uważać na tego Posey - mam na myśli Osey. 
 
Trochę się denerwuje
 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam oglądać after after show. A te gify to już wgl brakuje mi miejsca na kompie na nie wszystkie haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham after after show!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...