sobota, 2 sierpnia 2014

[SPOJLER] Kolejne śmierci w Teen Wolf!

[Ci którzy nie chcą sobie spojlerować, proszeni są o nieczytanie tego posta! :)]
Na wielu, wielu forach, stronach i grupach spotkałam się z informacjami że dwie osoby w tym jedna z openingu mają zginąć. Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale pokaże wam moje typy.
Znajdziecie je w rozwinięciu. :)
  1. Malia. Macie czasami takie dziwne uczucie, jakby coś was "chwytało" za serce? Niepokój? Właśnie coś takiego czuję gdy myślę o Malii. I nie chodzi tu o to że jej nie lubię, bo z Allison - którą kochałam - od odcinka dwudziestego męczyło mnie takie uczucie. Tak samo widzimy ją leżącą w ramionach Stilesa w promo najnowszego odcinka.
  2. Lydia. Holland nie ma zatwierdzonego udziału w piątym sezonie. Do tego, często narzeka na Jeffa (na jednym z conów mówiła że to nie fer że nie było pogrzebu i żałoby po Allison, nawet namawiała widzów by pisali do niego i prosili o to) i mówi że jest za stara na granie z chłopakami, którzy są od niej po sześć lat młodsi.
  3. Derek. No cóż, Tyler też nie ma zatwierdzonego udziału, do tego jest w najgorszej sytuacji. Traci moce, a w promo było widać że Breaden krzyczy "Derek" z taką desperacją. Jednaka nadal to zbyt oczywiste.
  4. Szeryf. Któremu w końcu by się przydało imię! Do cholery Jeff, masz jakieś problemy z nazywaniem postaci! Cud, że poznaliśmy imię mamy Stilesa. Ale, co do Szeryfa - nie wiem czemu, ale dużo osób go obstawia. Ja jednak zbyt go uwielbiam, by tak myśleć!
  5. Melissa. I znów, mnóstwo osób ją obstawia. Bo mamy niby poznać lepiej ojca Scotta (powie mi ktoś w końcu skąd ta informacja? Bo pytam się wszędzie i nikt nie wie.).
  6. Deaton - Weterynarz. Aktor grający jego, odchodzi do innego serialu - The Walking Dead, gdzie będzie grał Ojca Gabriela. Jest to już oficjalnie potwierdzone. Niby w komiksie grał większą rolkę i długo był (jestem w tomie 16 i nadal on żyje!), ale serial ma tendencje do mordowania bohaterów. Lecz, czy to oznacza że odchodzi z Teen Wolf? Nie wiem.
  7. Kate. No cóż, NIECH W KOŃCU KTOŚ JĄ ZAMORDUJE. Mówię serio - Jill jest świetną aktorką, granie psycholki świetnie jej wychodzi, ale to już chyba czas na Kate. Była złym bohaterem w sezonie pierwszym, niech będzie i w tym, byle ją ostatecznie zabili. I na wypadek poodcinali różne kończyny, co by później nie zwiała, jak zamieni się w jakiegoś pokemona. 

To były moje typy... Co o nich myślicie? Macie jakieś swoje?

1 komentarz:

  1. '' I na wypadek poodcinali różne kończyny, co by później nie zwiała, jak zamieni się w jakiegoś pokemona. ''
    HAHAHAHAH!<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...