sobota, 1 sierpnia 2015

Kłótnia Scotta i Stilesa..

Byłoby fajnie gdybyście włączyli się w komentarzach i napisali co o tym sądzicie, żabki!:*

Ostatni odcinek zakończył się na rozmowie Stilesa i Theo...

 

 

Widzimy, że Stiles jest ubrany w czerwoną bluzę, a Theo w czarną...
PISAŁAM JUŻ POST W KTÓRYM DAŁAM TE DWA GIFY: KLIKNIJ I W KOMENTARZU POJAWIŁA SIĘ CIEKAWA WZMIANKA...



Identyczne ubranie, przy tym widać kratę i elektryczność taką samą jak na dachu szpitalu. Ich bitwa zacznie się pewnie w 5x07. Czy pokłócą się o Donovana? Czy o Scotta? 


Następny gif pewnie też będzie z 5x07 bo Stiles również ma tę samą bluzę. Czyżby Scott wpadł na ich bójkę i próbując zatrzymać Stilesa coś między nimi wybuchło i... doszło do wielkiej kłótni? Dlaczego Scott używa na nim jego sił nadnaturalnych? Czy Stiles zrobi coś więcej niż tylko popchnie Theo? I teraz najważniejsze pytanie... czy Stiles jest wilkołakiem, Nogitsune, czy po prostu zwykłym człowiekiem, który wkurzył się na Theo?

A teraz ostatni gif przez który nie mogę przestać myśleć o ich bitwie...

Może to tylko Kira (jej aura wymknie się spod kontroli i zacznie być zła), ale... może to wszystkie osoby, które przeczytają tą książkę.. zaczną być na siebie nawzajem wściekłe? Może pierwszym etapem są wspomnienia, a drugim nienawiść? I może to dlatego Scott naskoczy na Stilesa? Podobno ich kłótnia nie ma trwać długo, więc gdy tylko się ocknie z tego ''transu'', pogodzą się?



Co o tym myślicie? Piszcie w komentarzach!


15 komentarzy:

  1. Czytając te wszystkie posty jedynie żałuję, że jestem na wyjeździe i nie mogę oglądać odcinków w necie, bo za słaby internet. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. ja sama nie wiem co myśleć. Mam wrażenie, że Stiles po prostu się zdenerwował, że Theo coś powiedział co wytrąciło go z równowagi i po prostu wkurzył się i mocno, z wielką siła pchnął wilkołaka na tą siatkę. Może wtedy Theo coś mu zrobi i np Scott się wtedy zjawi.

    Kurcze ciężko stwierdzić, promo odcinka 5x07 mnie przeraża, dzieją się tam takie rzeczy, że ciężko myśleć o pojedynczych scenach. Mam wrażenie, że to będzie jeden z przełomowych odcinków przed letnim finałem.
    2, Martwi mnie to, co dzieje się z Kirą, ja kompletnie nie ogarniam co się dzieje z tą jej aurą, ale w zasadzie to całkiem osobny temat
    3. Po za tym, w promo pokazuje nam straszne rzeczy, jakie się dzieją. To np co Kira robi Scottowi, Stiles i jakiś wypadek, Lydia w kałuży krwi... Ale będzie analiza po odcinku... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. No ale dlaczego Scott napadnie na Stilesa, a nie na Theo? W końcu Stiles jest tylko człowiekiem, to bardziej atak Theo zaboli.
      Dla mnie te wszystkie odcinki wieją taką grozą, że szok!
      2. Zdecydowanie, mnie również martwi Kira, mam nadzieję, że się coś wyjaśni przed finałem, a nie, że zostawią nas tak i będziemy czekać do następnego sezonu.
      3. To wszystko to chyba ta ''przepowiednia Lydii'' np. i potem ona pójdzie do szpitala bo już oszaleje, nie mam pojęcia : O

      Usuń
    2. Albo coś się jednak stanie ze Stilesem, że nie bd człowiekiem. Kurde tyle pytań, tak mało odpowiedzi :<

      Usuń
  3. Możliwe, też jest to, że skoro w spoilerach pisze o tej kłótni Scotta i Stilesa, to faktycznie ich zachowania są spowodowane książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wrażenie, że Scott atakuje chłopaka ubranego w szarą bluzkę, czyli Theo, nie Stillesa

    OdpowiedzUsuń
  5. Może po przeczytaniu tej książki osoby te czują nienawiść do osób które kochają. Przecież Tracy zabiła swojego tatę to może dlatego Kira chce skrzywdzić Scotta a Scott Stilesa :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, możliwe! Tylko tak jak ktoś napisał na górze, im bardziej patrzę na ten gif, to może Scott atakuje Theo i sekundę później mamy że Theo atakuje Stilesa? Miga zbyt szybko.

      Usuń
  6. Według mnie też Scott atakuje kogoś innego i nie jest to chyba ani Theo ani Stiles, no w każdym razie okaże się za tydzień :D
    Co do Kiry to myślę, że jej wewnętrzny lis po prostu jakoś wymknął się spod kontroli + jakieś powiązanie z tą książką = atak na Scotta :D
    Nie mogę się już doczekać odcinka :D
    -Ro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na coś! Co jeśli ten gif to dwa inne odcinki? Wydaję mi się, że gdzieś widziałam atak Scotta, czy to nie jest ten gościu co był scorpionem?

      Usuń
    2. Ania detektyw ! :DD
      -Ro

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...