poniedziałek, 1 września 2014

Cody Saintgnue o Teen Wolf!

Hej kochani! Mam dziś dla Was krótki wywiad z Codym na temat jego udziału w TW, dalszych losów jego postaci, oraz o znajomości z Tylerem! Zapraszam serdecznie do przeczytania:)


''O ile wiem jest złym chłopcem z dobrym sercem'' mówi aktor Cody Saintgnue. ''On na pewno jest twardy. Nie wiem co się z nim działo przed tym wszystkim, ale nie widzę go jako bardzo opiekuńczego człowieka. Był niegrzeczny dla Liama, przez to co zrobił trenerowi''

''Brett jest nowym, świeżym charakterem, więc jest jeszcze wiele tajemnic z nim związanych. Wydaję mi się, że granie Bretta jest w moich możliwościach i nie przeszkadza mi on. Jestem aktorem i nie jestem na nie. Jestem otwarty na granie''

Saintgnue ma długą historię z TW, a dokładniej z Tylerem Poseyem.
''Uczęszczałem z Tylerem przez dłuższy czas w szkole aktorskiej. W pewnym momencie zrobił sobie dłuższą przerwę i dowiedziałem się, że to dlatego, że podjął się pracy przy Teen Wolf. Więc zacząłem oglądać i wspierać go, potem zdałem sobie sprawę jaki jest niesamowity. Byłem wielkim fanem TW zanim jeszcze zacząłem w nim grać''

''Chciałbym, żeby Brett był wdzięczny Scottowi i Kirze za uratowanie życia''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...