niedziela, 21 września 2014

!NOWA SERIA! (co o chodzi? co się dzieję?)

Hej kochani! 
Myślałam nad tym jak urozmaicić Wam czekanie (niestety długo) na następny sezon Teen Wolfa. Na blogu będą pojawiać się oczywiście posty z prywatnego życia gwiazd + dodatki, które pewnie jeszcze wymyślę. Nadal szukam adminów, dlatego posty nie pojawiają się za często (za co Was bardzo przepraszam), ale....WYMYŚLIŁAM NOWĄ SERIĘ!

''Dowolna tematyka''
Seria, w której będę pokazywać Wam gify, zdjęcia o określonej tematyce!
Jesteście ciekawi? Już nie długo pojawi się pierwszy post z tej serii!

*na koniec macie pierwszą tematykę: ''this cast is flawless even without noses''*



7 komentarzy:

  1. Hahahahahaha!! Widziałam już kiedyś gif ze Stilesem ale reszty nie i Derek mnie rozwalił! HAHAHA! Scott i Allison też mega cudni! Zapowiada się super seria! Czekam na kolejne posty. xxx. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te 4 gify, hahahah! <3 Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę! <3

      Usuń
  2. Tyle czekania :< Mam nadzieję, że nie będziemy się z Tobą nudzić :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno po przerwie swiatecznej ma byc kontunuacja sezonu czwartego?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sezon czwarty ma 12 odcinków, nowy ruszy w czerwcu ;-;

      Usuń
  4. Tak myslm dostalam zle infromacje :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...