niedziela, 21 września 2014

O matko Bestiariusz!

Matko boska, dziękuję bardzo komuś cudownemu, komuś kto wysłał mi to na asku!

Kochani, kochani, kochani....przed Wami bestiariusz!


Jesteś ciekawy Bestiariusza? Rozwiń!



WILKOŁAKI

TYPY ALF

KANIMA

BANSHEE

DRUIDZI, DARACHOWIE

NEMETONS, ŚWIETLIKI

 ONI

RODZAJE KITSUNE: 

NOGITSUNE

WILKOKOJOTY, WILKOJAGUARY

BERSERKERS, WENDIGOS

SYMBOLE

RODZINA ARGENTÓW



 *nie tłumaczyłam, bo chciałam się z Wami tym szybko podzielić, oraz napisy nie są dość wyraźne w niektórych miejscach, ale mogę coś spróbować jeśli chcecie i zaktualizować*
I jak Wam się podoba księga istot nadprzyrodzonych? 
Ja jestem tak zachwycona, że nie mogę!

8 komentarzy:

  1. Właśnie zobaczyłam to na facebooku - wow!
    Czuje się jak Lydia i Parrish przeglądający bestiariusz, choć jeśli to całość to raczej nic o Jordanie nie znajdą. XD Rysunki są super, fajnie że ktoś wrzucił to do sieci. Tak samo jak z listami Benefactora, które krążyły tak z miesiąc temu.
    Swoją drogą, ma ktoś jeszcze link do tych list?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czuję jak Lydia i Parrish, może coś znajdą a propo rodzajów lisów, no nie wiem.
      Dead Pool? Pisałam o tym na moim blogu:)
      http://teenwolfnastoletniwilkolak.blogspot.com/2014/08/pula-smierci_18.html

      Usuń
    2. Tak, dziękuję! Zgubiłam link, a lubię się tym bawić. :D

      Usuń
  2. Mi się wydaje że to nie jest całość, w końcu ta książeczka jest grubsza niż 20 stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaję, jestem pewna, że nie daliby nam całej książki, bo to wielki spoiler. Tu są istoty nadprzyrodzone,które już znamy:)

      Usuń
  3. Świetny :D A jeszcze niedawno pisałam, że chciałaby taki <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...