wtorek, 16 września 2014

Więzień Labiryntu - wielka niespodzianka!

Cześć kochani! 
Post dotyczyć będzie filmu ''Więzień Labiryntu'' więc osoby, które nie są zainteresowane niestety muszą przeboleć ten mały post!:c

!UWAGA! SPOILER W ROZWINIĘCIU, 
ROZWIJASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!


Jednak zdecydowałeś/aś się na rozwinięcie? 
Zapraszam więc na oglądnięcie 3 krótkich fragmentów filmu ''Więzień Labiryntu''

Nie chcesz ich oglądać? Wyłączaj szybko!
Chcesz? No to dalej, klikaj!

!Fragmenty z napisami polskimi!


Oglądnęłeś/aś? Jak wrażenia?


Na koniec krótki filmik w której obsada filmu bawiła się w taką grę: ''chowanego/berek'' oraz ekipa tańcząca (w szczególności ukochany Dylan!)

ZABAWA W CHOWANEGO/BERKA
EKIPA TAŃCZY

6 komentarzy:

  1. JEJU Z JEDNEJ STRONY CHCĘ OBEJRZEĆ ALE Z DRUGIEJ "NIEE NIE RÓB SOBIE TEGO, NIE PRZECZYTAŁAŚ JESZCZE KSIĄZKI" ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAM IDENTYCZNIE.........

      Usuń
    2. Czytam ją od tygodnia, ale na zmianę z "My, dzieci z dworca ZOO", a ta druga jest dla mnie w tym momencie ważniejsza i o, pójdę na film bez przeczytania ;_;
      Ale tańczący Dylan oraz Kaya Scodelario to jest to </3

      Usuń
    3. Ja jak na razie mam masakrę w szkole i czytam Pana Tadeusza i do tego mam jeszcze 15 lektur w trybie szybkim do przeczytania więc jest ciężko znaleźć czas więc pewnie zabiorę się za nią podczas przerwy świątecznej :C

      Usuń
  2. Identycznie sobie wszystko wyobrażałam <3 Tylko nie pamiętam fragmentu II w książce ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam książki kurcze i nie mam na razie czasu to przeczytanie :c

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...