środa, 17 września 2014

Wywiad z Meagan Tandy!

Dziś mam dla Was wywiadu z Meagan, czyli serialową Braeden!
(tłumaczenie robione przeze mnie)





1. Twój pierwszy odcinek w Teen Wolfie był imponującym debiutem. Miałaś motocykl, sceny walki i wchodziłaś w interakcje z wieloma bohaterami, Isaaciem, Allison, Lydii i Melissy. Co było najlepsze w Teen Wolfowym doświadczeniu?
Największym doświadczeniem było pracowanie w Paramount Studios. To wielka sprawa, dlatego, że nie każdy aktor ma taką okazję. Kiedy dowiedziałam się, że będziemy kręcić kilka scen moich z Danielem Sharmanem w Paramount Studios byłam zachwycona. Nigdy tego nie zapomnę.

2. Myśleliśmy, że Braeden została zabita przez Deukaliona tak samo jak Kate pozornie została załatwiona przez Petera. Gdyby Braeden została właśnie tak zraniona, jaką postać odzwierciedliłaby jej dusza?
Mimo, że to ''były twardziel'' to powiedziałabym, że taką istotą by nie była. Teraz tak na poważnie...bardziej jest ona obrońcą, nie sądzę, że prawdziwą naturą Braeden jest zło.

3. W Wolf Watch Tyler Hoechlin powiedział, że Derek ufa Braeden. Co takiego w niej jest?
Derek wie, że uratowała Isaaca, jak również jego i Petera. Braeden miała wiele możliwości by pokazać się ze złej strony, jednak tego nie zrobiła. Przyszła, zrobiła pracę i wyszła. Myślę, że Derek wyczuwa, że jej działania są prawdziwe.

4. W tym sezonie miałaś dużo epizodów z ''zgadywanie kim jest Dobroczyńca''. Czy na planie ktoś kiedyś mówił kim on jest?
Nigdy nie było na planie o tym dyskusji. Wszyscy po prostu spekulowali kim może być, ale nigdy otwarcie o tym nie rozmawialiśmy. Myślę, że dla wszystkich była to niezła niespodzianka!

5. W prawdziwym życiu Tyler Hoechlin wydaję się inny od swojej postaci. Między nami dziewczynami, jak się z nim pracuję i jak się zbliża do scen zbliżeniowych?
Bardzo podobała mi się praca z Tylerem. Jest bardzo słodki i sceny z nim były bardzo atrakcyjne. Razem z nim zawsze byliśmy profesjonalni na planie, nie mieliśmy ''praktyki''. Nasza chemia przyszła naturalnie i bez wysiłku. Wkroczyliśmy i zrobiliśmy co trzeba było. Nie ma się czego wstydzić.

6. Jeff Davis wydobywa z wszystkich najlepsze emocje. Patrząc na scenariusz i na odcinek, jak myślisz co jest tak ekscytujące, że porusza starszych jak i młodszych widzów?
Teen Wolf jest atrakcyjny dla widzów ponieważ kierownictwo robi kawał dobrej roboty. Nie jest to jakiś dramat, tylko doskonale przemyślany odcinek. 

7. Jaka jest największa niespodzianka w pracy nad Teen Wolf? Czego się nie spodziewałaś?
Nie spodziewałam się, że będę pracować z Tylerem Hoechlinem. Znamy się już od dłuższego czasu, chodziliśmy razem do licem, a nawet wcześniej, chyba. Pamiętam jak oglądałam ''Seventh Heaven'' i mówiłam, że jest taki uroczy.

8. Jedna rzecz o Teen Wolf, o której ludzie nie wiedzą?
Mieszkanie Dereka się nie porusza, jedyne co to czasem łóżko tajemniczo wchodzi, czy kanapa stolik, ogólnie miejsce jest nieruszane i zawsze takie samo.

9. Masz ulubionego bloopersa na planie Teen Wolf?
Podczas kręcenia 4x03 musiałam mówić w Gaelicu, nauczyłam się nim mówić zaledwie kilka godzin przed wykonywaniem zdjęć. Pamiętam jak w scenariuszu miałam napisane: ''oczy skierowane na Dereku'' i oczywiście ten język. Poważny ton i patrzenie na Tylera? O nie! Było tak zabawnie, że dalej śmieję się patrząc na wideo.

10. Zdobyłaś tytuł Miss Kalifornii w 2006, czego nauczyłaś się w tamtym czasie?
Byłam panną Kalifornia w 2007 i największym doświadczeniem była konkurencja. Nigdy nie myślałam, że będę miała taki etap w życiu, a jednak. Rywalizacja skończyła się na 3 miejscu, ale przecież to nic wielkiego.

11. Co lubisz robić w wolnym czasie? Sport, muzyka, języki?
Uwielbiam ćwiczyć, podnoszenie ciężarków, ćwiczenie nóg, tyłka, to moje ulubione ćwiczenia. Potem chwytam razem z przyjaciółmi sushi!

12. Jakie są Twoje ulubione programy telewizyjne?
Jestem zakochana w ''24Twenty Four'', ''Witches of East End'', ''Scandal'', “American Ninja Warrior”, “Amazing Race”, “Trophy Wife" i tak dalej! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...