środa, 17 września 2014

Wywiad z Tylerem Poseyem!

Hej kochani! Czy ktoś z Was wie może o programie ''Być jak Tyler"? Jest to taki krótki program pokazujący prawdziwe życie Tylera. Przygotowania do ślubu, walka z rakiem mamy, wszystko w jednym! Moim zdaniem na prawdę warto oglądnąć kilka filmików i zobaczyć prawdziwego Poseya! Dziś mam dla Was krótki wywiad właśnie o programie, o fanach itp. Zapraszam serdecznie do przeczytania i oglądnięcia krótkich filmików!:)
(tłumaczenie wywiadu jest moje)




1. W jaki sposób spędzasz czas w przerwie z Teen Wolf?
Robię krótkie filmy, spędzam czas ze znajomymi - zaczynamy pisać film. Jestem zajęty. Robię film z Kevinem Smithem, Johnny Deppem i jego córką. Film będzie nazywał się Yoha Hosers - jestem zachwycony tym wszystkim, pamiętam jak podziwiałem Kevina kiedy byłem dzieckiem. Co do innych prac, mam narzeczoną, która jest moim przyjacielem, mamy psa, a ja robię sobie kilka tatuaży!

2. Masz jakieś nowe tatuaże?
Tak, mam parę ptaków po obu stronach kolana. To bardzo bolesne, nie odważyłem się na początku, ale potem...dałem radę. To było straszne, ale niesamowite. Uwielbiam świat tatuaży, nie chce ich tylko na ciele, chce je w moim życiu.

3. Byłem gospodarzem TCA w tym roku. Jakie to doświadczenie?
Jedna z najbardziej dochodowych rzeczy jakiekiedykolwiek zrobiłem. Lubię ten świat. Pamiętam jak kiedyś poszedłem do MTV i zapytałem: ''Hej chłopaki, jest coś dla mnie? Mogę zacząć od samego dołu'' - i tak się zaczęło, prowadziłam jakiś program Wilk Watch, potem rozmawiałem z zespołami, a potem byłem na czerwonym dywanie na VMA, teraz TCA. Jestem z siebie dumny!

4. Co w życiu Tylera Poseyego zaskoczy fanów najbardziej?
Jestem głupkowaty, fani to wiedzą, lubię ekstremalne i szalone rzeczy. Na Vine czy Instagram pokazuję jaki jestem na prawdę. 

5. ''Być jak Tyler Posey'' przestawia różne sytuację z Twojego życia osobistego, w tym ślub z Seaną Gorlick, gratuluję! Jak idą przygotowania?
Będzie dobrze, to ma być taki spokojny ślub, wyluzowany i całkowicie doskonały. Nie chcemy czegoś ekstrawanckiego. 

6. Co jest najlepszą częścią tego wielkiego dnia?
Bycie żonatym, po prostu chcę już być jej mężem. Myślę, że to niesamowite, to jest co czego chce w swoim życiu. Będzie też tacos, więc jestem też podekscytowany tacos.

7. Pokazujesz też w programie coś poważniejszego, jak na przykład walka Twojej mamy z rakiem. Dlaczego to jest tak ważne by pokazać to w programie?
To jest przerażające i trudne. Kiedy się z tym mierzę rozumiem jakie to może być dla innych. Myślę, że dzieci które to oglądają i mają podobną sytuację, mówią sobie ''dobrze, że nie jestem w tym sam''. Mam nadzieję, że pomagam szukać inspiracji i motywacji do pomocy w walce. Chcę odnosić się do fanów jak to tylko możliwe.

8. Mówiąc o fanach, jak to jest być w centrum TW mani?
Niepodobne do niczego. Fani są lojalni i świetni! Są ogromną częścią mojego życia, to na prawdę miło mieć takie wsparcie. 

9. Co jest ważne w tym programie?
Chce by fani zobaczyli jak zmagam się z problemami, że ja też je mam, że jestem normalnym chłopakiem i że każdy może się ze mną identyfikować. Mieszkam prywatnie z narzeczoną, spotykam się z przyjaciółmi, ale życie jest dziwne i skomplikowane. 

2 komentarze:

  1. "Będzie też tacos, więc jestem też podekscytowany tacos." Jezu, on jest takim sympatycznym i pozytywnym człowiekiem. Znaczy pewnie jest, nie znam go na żywo. (:cc)
    Zawsze jak przeglądam jego Instargama i Vine'a to się śmieję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest, chciałabym kurcze poznać takich ludzi jak on!
      Mam identycznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...