wtorek, 28 lipca 2015

Podsumowanie 5x06!

Kochani, zapraszam Was na nowe podsumowanie nowego odcinka, zmieniłam kilka rzeczy, ale ogólnie jest prawie tak samo c: Cały odcinek skupiał się bardzo na wspomnieniach dlatego specjalnie zrobię o nich osobny post.






1. Największe TAK
I. Wszystkie wspomnienia jak dla mnie największe tak całego odcinka, dobra były przerażające, ale... wniosło tyle grozy jak z horroru i dało naprawdę dużo wyjaśnień. 
II. Wrócił sport, no nareszcie wracamy do poprzednich sezonów!

III. Mason i Brett ogarniający nadnaturalne dzieci, dobre że tak wszyscy nagle szukają kogoś nadzwyczajnego, haha. No i znajomość Masona o Kitsune, plusik!

IV. Cudowny Liam ratuje Scotta, cudowna Malia ratuje Scotta - aaaa! <3


V. Czy jeśli dodam mięśnie Theo do TAK to będzie okej? Musi być! :D:D

VI. MARISH JAKO DRUGIE NAJWIĘKSZE TAK!


2. Największe NIE
Pięćdziesiąt nowych postaci nadnaturalnych, Beacon Hills staje się miastem potworów!


3. Największe pytanie
I. Czy Hayden jest czymś nadnaturalnym? Najpierw została zraniona i nie miała żadnej rany, a teraz świecące oczy? Ma dużo siły, bierze leki, hmmm?


II. Te wszystkie problemy ze światłami to Kira czy tej Chimera, bo ja już nic nie wiem!
III. Dlaczego Kira mówi po japońsku? Dlaczego, o co chodzi, co się dzieje?
IV. Dlaczego akurat te nastolatki zostały wybrane do sprawowania takiej roli?

V. Czy ta scena z tymi dziurami zasypanymi na boisku... to zakopane dzieci?

VI. THEO WIE O DONOVANIE? COOO?! Dlaczego zabił tego chłopaka no?


4. Przerażająca scena
I. To coś do mierzenia pulsu, kurcze nie wiem jak to się nazywa woła do Lydii ''Hayden''
II. Przerażający Doktorzy - od razu widać, że każda scena z nimi jest PRZERAŻAJĄCA

5. Smutna scena
Najsmutniejsza scena w całym odcinku?  Wszystkie wspomnienia!! 

6. Zabawna scena
I. Wszyscy spotykają się przy książkach, zaczynają je czytać i nagle wszyscy zasypiają, trochę zabawna scena. 
II. Walka Hayden z Liamem o ''lepsze trafienie'', no popatrzcie kto się czubi ten się lubi!!


III. Te zdjęcia, cudowne! :D:D


7. Najlepsze cytaty
I. ''Nigdy nie powinniśmy czytać tej książki''

II. Po kilku kartkach książki ''Czujecie już coś?''


III. ''Co to oznacza?'' 
''Jestem posłańcem śmierci''

IV. ''Myślałem że to opiera się na tym co słyszysz'' 
''I tak wolę widzieć to co słyszę'' 
''Jasne''

V. ''Stiles nie możesz nic powiedzieć. Nie możesz o tym powiedzieć'' 
''Dlaczego nie?''
 ''Bo ja nie powiedziałem o Donovanie''





Czekam na Waszą opinię dotyczącą odcinka!!
1. Największe TAK
2. Największe NIE
3. Największe pytanie
4. Przerażająca scena
5. Smutna scena
6. Zabawna scena
7. Najlepsze cytaty

18 komentarzy:

  1. Na początku dziękuję bardzo za wypunktowanie :D
    - Te wspomnienia to świetny "wątek", ale muszę przyznać, że najbardziej szkoda było mi Stilesa..
    -Mason, Brett i zdjęcia: dawno się tak nie śmiałam oglądając TW :DD świetna scena, świetna dwójka :D tylko czemu tak skrzywdzili Bretta zakładając mu tą kamizeleczkę czy co to jest :D
    - Theo(już chciałam pisać Mike z przyzwyczajenia do PLL nadal mi się myli XD) nadal jest dla mnie baaaardzo tajemniczą postacią; po co ratował Stilesa jeśli kilka dni wcześniej kazał go skrzywdzić... ale podpunkt 1.V jak najbardziej mi się podoba :DD
    -Marrish... co tu dużo mówić.. KOCHAM ICH no po prostu perfekt jak dla mnie mam nadzieję, ze to się nie rozwali :(
    -Wrócił Lacrosse! Aż mi się przypomniały stare czasy :D Pierwsze sezony, Jason, Isaac, Danny ech.. Szkoda, że tak rzadko pojawiają się takie "normalne" rzeczy bo bardzo tęsknie za tym
    -Malia ratująca Scotta - WOW! bardzo mi się podobała cała scena ale również wielki plus dla samej Malii!
    -Hayden raczej jest czymś nad nadnaturalnym ponieważ gdzieś widziałam jak ktoś z produkcji wypowiadał się, ze między nią a Liamkiem coś będzie, ale nie chcą aby była tylko jego dziewczyną, ale kimś więcej (że wiesz Kira jest dziewczyną Scotta ale jest też Kitsune, Alison była "łowcą" :D)
    -Liam + Hayden = lubię to! Fajnie wyglądają razem i uważam, że do siebie pasują a sytuacja na boisku świetna i bardzo zabawna :DD
    -Ja uważam, ze dziury na boisku to jednak dzieci
    -Myślę, że te problemy ze swiatłem to jednak Kira
    -Co do Kiry bardzo dziwne jest jej zachowanie a szczególnie to "jestem wysłannikiem śmierci" oraz jej "aura". Na wikipedii Kitsune piszą :"Lisy są bohaterami japońskiego folkloru, o cechach podobnych do europejskich skrzatów. W mitologii japońskiej przedstawiane są jako istoty rozumne i posiadające magiczne zdolności, które zwiększają się wraz z wiekiem i zdobytą wiedzą." Więc może ona po prostu nabiera mocy ? Chociaż zapewne jest to wina doktorków (którzy tak przy okazji są przerażający!)
    -Dlaczego ta maszyna mówiła doktorskim głosem Hayden - oto jest pytanie
    Ogólnie odcinek świetny! Już się nie mogę doczekać kolejnego :D
    ---------------------------------------------------------
    Co do pomysłów na posty.. :D
    Może mogłabyś zrobić taką serie jak "najzabawniejsze momenty" i tam przedstawiałabyś różne śmieszne sceny z serialu dla danej postaci :D
    Ogólnie ja też bardzo lubię czytać o jakiś rzeczach z życia prywatnego (tak jak np. fakty o Dylanie na asku). Mogłyby być to rzeczy typu "czego jeszcze nie wiemy o...." :D
    Lub jeszcze jakieś luźne posty o przeróbkach fanów :DD
    Pozdrawiam anonim z aska :D
    -Ro


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę! Cieszę się, że jest komentarz i to naprawdę długi! :*
      - Zdecydowanie Stiles tutaj ''wygrał'' jeśli chodzi o najgorsze wspomnienie, chyba nikt nie chce by mama mówiła do dziecka takie rzeczy.
      - Możliwe, że ta kamizelka to do gry, nie wiem, ale serio duet fajny <3
      - Ja w sumie też ciągle go mylę, ale ten zagubiony Mike z pierwszego sezonu, a THEO W TEEN WOLF, wow!
      - Nie może się rozwalić, bo jak się rozwali to ja lecę do Jeffa!
      - Zdecydowanie powinno być więcej sportu, zgadzam się!
      - Malia zdecydowanie teraz wymiata, tak samo jak Lydia! <3
      - Też to widziałam i chyba nawet jest to na blogu, możliwe że czymś jest, ale.. czym? Czy to może być ''umarła'' młodsza siostra Malii? TO BY BYŁO :O
      - Idealni! <3
      - Boże, jakie to horrorowe :c
      - A przegryzający kable Chimery? Nie wiem:c
      - Możliwe, że nabiera mocy i nie potrafi jej kontrolować, to jest możliwe.
      - Oto jest pytanie, masz racje! <3
      Ja tak samo, a zostało ich tylko 3 :C
      -------------------------------------------------
      Pojawiały się posty z najzabawniejszych momentów i bardzo chętnie mogę kontynuować, jest ich chyba ze 30 c:
      Fakty o Dylanie będą tutaj za niedługo, trochę więcej i plus zdjęcia także czekaj uważnie, a o innych fakty już są w sumie więc ciężko :C
      Na pewno postaram się sprostać i dziękuję, również pozdrawiam! <3<3<3

      Usuń
    2. To zaraz się biorę za czytanie o najzabawniejszych momentach, ale masz rację, ze możesz kontynuoawać :D
      Jakby Hayden była siostrą Malii to byłoby GENIALNE :D Bardzo cieszyłabym się z takiego zwrotu akcji, tylko jak wyjaśnić to, ze Hayden ma inną siostrę, tą z którą gadała o lekach i która mówiła o Liamie "cute" :DDD
      -Ro

      Usuń
    3. Tutaj masz wszystkie: http://teenwolfnastoletniwilkolak.blogspot.com/search/label/najlepsze%20sceny%20TW
      A tutaj masz fakty o...
      http://teenwolfnastoletniwilkolak.blogspot.com/search/label/fakty%20o...


      Hmmm, to raczej nie jest siostrą, albo została adoptowana XD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie zgadzam się w większości z tobą, co do wypunktowania, ale w tej chwili nie chcę niczego pisać, bo... Zastanawiam się, skąd Liam wiedział, że coś nie tak z Hayden? W sensie zaświecił tą bransoletkę i zobaczył jej oczy. I doktorzy wołający jej imię, co usłyszała Lydia..?
    Spoilery mówiły, że będzie Love Liama, ale nie zwykła dziewczyna tylko coś więcej, tak jak Alison ni byla tylko dziewczyną Scotta ale była łowcą.
    Rozkmina numer 2 to Theo. Skąd on kurna wiedział o Donovanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie mam pojęcia skąd, ale możliwe że przeanalizował to skaleczenie, potem te leki, może coś no nie wiem w środku myślał i chciał sprawdzić. W sumie usłyszał rozmowę tych kolesi w barze i nagle to zrobił, no nie wiem.
      Nie mam pojęcia skąd on to wiedział, albo może on każe Parrishowi to robić i dlatego wie? Nie mam pojęcia.

      Usuń
  4. Dla mnie oczywiste było to, że Theo współpracuję z doktorami tak samo, jak to, że to były zakopane dzieci i że Hayden jest chimerą i to wspomnienie, które wcześniej widziała Lydia to wspomnienie z operacji przeszczepu nerki, co by wyjaśniało jej imię wypowiedziane przez maszynę w szpitalu, dlatego strasznie się zdziwiłam, jak zobaczyłam to w twoich pytania, chyba inaczej odbieramy ten serial. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, ze Hayden jest chimerą? To nie jest oczywiste. Chimery nie potrafią się ''hamować'', a Hayden normalnie uczęszcza do szkoły. Operacja nie musiała być z przeszczepu nerki, bo po imieniu Hayden zobaczyła Donovana, więc no ej? XD

      Usuń
  5. 1. Wspomnienia były okej, ale i tak Twoje drugie TAK, jest moim pierwszym XD
    2. Parrish i Lydia są CUDOWNI <3
    3. Nie jestem fanką Theo, nie podobał mi się bez koszulki, taki karzełkowaty z tymi mięśniami przy swoim wzroście :/
    4. Taa, H. jest kimś tam też, w końcu Lydia miała swoje wspomnienie jako Banshee z jej operacji ;)
    5. Te dziury zostały wyjaśnione w odcinku ;) jest ich 8, Stiles, Malia i Szeryf gadali o 8 nowych dzieciakach.
    6. Ania Kot, chmiery nie zaczynają ponoć wariować dopóki nie przeczytają książki. Tak miało być z tą Kenemą. I chyba nawet wspominali o tym w odcinku, mówili coś o tym, że chimera po przeczytaniu książki przestaje nad sobą panować.
    No i to z Theo też oczywiste, wiedział o D. bo współpracuje z lekarzami. Przecież to on nasłał D. na Stilesa ;)
    Ogólnie dla mnie odcinek (jak i poprzedni) słaby, nudny. Już mnie drażni ten wątek z lekarzami, niech się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie powinno być na równi, ale jednak u mnie wspomnienia wygrały. W sumie może i masz racje z tymi mięśniami, ale i tak Cody jest fajny!:D A, no to chyba że nie połączyłam wątków, okej okej. A co do tych chimer to ja nie wiem gdzie to w odcinku było, może przeoczyłam, ale wydawało mi się, że nie chodziło o przeczytanie książki. No ale to co Hayden została zakopana i odkopała się? To takie dziwne. Ja wiem, że Theo wiedział, ale mi chodziło o to, że Stiles go zabił, a wiesz, możliwe że o tym jeszcze się nie dowiedział skoro Parrish go za chwile zabrał.

      Usuń
    2. Chimery nie musiały przeczytać książki tylko zostać zakopane, Hayden nie została zakopana po operacji tylko teraz przed szkołą, dlatego wcześniej nic jej nie było

      Usuń
    3. Może została zakopana i się odkopała, ale tego nie pamięta, tak jak i nie pamiętała tego ta od tego wisiorka co go znalazł Liam. Ta Kenema. A z książką chodzi o to, że jest ona swego rodzaju przedmiotem do takiej... z braku lepszego słowa: hipnozy i to ona wyzwala w nich te "jazdy". Nasza paczka wzbraniała się przed przeczytaniem jej nie dlategego, że nie chcieli wiedzieć, przypomnieć sobie, a dlatego, że ta książka wyzwala mordercze instynkty z Chimer.

      Usuń
    4. I wszystko stało się jasne!

      Usuń
  6. Mega emocjonujący odcinek. Wypunktowanie jak najbardziej pokrywa się z moimi przemyśleniami i opiniami c:
    Te wspomnienia :o Jak dla mnie najlepsze, ale najbardziej szokujące i smutne był Stilesa :c Nie wiem co on musiał przeżywać kiedy jego własna mama, która na pewno go kochała, ale przez chorobę chciała go zamordować i mówiła do niego takie rzeczy :( Stiles zawsze mi się wydawał najbardziej poszkodowany w całym serialu, a mimo to potrafi każdą sytuację obrócić w żart, cieszyć się życiem i pomagać przyjaciołom :'(
    Scena na boisku świetna ^^ Przydałby się tylko jakiś mecz :')
    Theo, Theo, Theo *o* <3
    Podoba mi się ostra Lydia ;D Marish <3
    Hayden :o Kolejna zagadkowa postać. Ciekawa jestem czym ona jest. W pierwszym odcinku jej nienawidziłam ale teraz sama nie wiem czemu, może przez te zdjęcia z 6 klasy i całą tą sytuację bardzo ją polubiłam :)
    Wątek ze wspomnieniami i książką jest świetny <3 Ale jeszcze za bardzo nie ogarniam o co chodzi z Kirą i tym, że Kitsune nie może przeczytać :D
    Czekam na kolejne notki :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie emocje wygrywają! Lydia pasuje jako taka buntownicza, dobrze że bierze te lekcje! Hayden to zagadka, a Kitsune to ciekawy wątek z tym czytaniem, to mnie zaskoczyło w sumie! <3
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  7. co raz częściej mi się wydaje, że Malia i Stiles to pomyłka...
    Ona patrzy na Theo w taki dziwny sposób, a Stiles i Lydia między nimi na pewno coś jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stydia zawsze w moim sercu, ale Stiles już nie czuje do niej tego co wcześniej. Stalia fajna, ale Maleo powstaje c:

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...