środa, 29 lipca 2015

Shelley Hennig w filmie ''Unfriended''

Shelley zagrała w filmie Unfriended, wiem, że na świecie miał premierę 20 lipca zeszłego roku, ale nie widziałam nigdzie głośno o tym filmie więc postanowiłam Wam napomknąć.

Oglądaliście zwiastun? Jest naprawdę przerażający!

''Po publicznym ośmieszeniu Laura popełnia samobójstwo. Rok później grupa nastolatek otrzymuje od niej wiadomość.''


W rozwinięciu znajdziecie trochę gifów.



Brzmi jak zapowiedzieć Pretty Little Liars, ale zwiastun jest naprawdę straszny :o




----------------------------------------------------------------------------------------------








5 komentarzy:

  1. zapowiedź troche jak PLL, że po roku ktoś ich prześladuje, ale tutaj po samym opisie filmu, który znalazlam na innej stronie, widac, że ta osoba prześladuje tylko tych, którzy najbardziej się z niej naśmiewali i chyba po kolei ktoś tam ginie. W dodatku nie widzimy ich życia tylko to, co gadają ze sobą przez te portale społecznościowe i skype. nie lubie tego typu filmów ale jak tylok znadę gdzieś w necie to obejrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie lubię horrorów, a to jest podpisane do kategorii horror. W sumie oglądnęłabym tylko dla Shelley, bo wiem, że ona potrafi grać c:

      Usuń
  2. Bardzo trudno jest go znaleźć w internecie. Nie ma wersji z napisami jest tylko po angielsku. Oglądałam go kilka dni temu na jakieś amerykańskiej stronie i powiem że jest trochę straszny ale tylko w niektórych momentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szukałam i nie mogłam znaleźć. Możliwe że tylko w niektórych, pewnie w tych takich co zabijali, bo w sumie chyba przez cały czas rozmawiają na skype.

      Usuń
    2. Bo rozmawiają i nagle dochodzi do tej rozmowy jakaś nieznana osoba i ich tam po kolei zabija. Powiem tyle że Shelley w tym filmie przeżyje aż do końca filmu. I szczerze mówiąc nie wiem czy ona tam ginie bo gdy oglądałam to była taka słaba jakość i nie było do końca widać

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...