sobota, 22 sierpnia 2015

Co zabrałbyś na bezludną wyspę?



Gwiazdy musiały wymienić 5 rzeczy które zabraliby na bezludną wyspę. 
Co Wy byście zabrali?

Jeśli wylądowałbym na bezludnej wyspie
I mógłbym zabrać tylko 5 rzeczy
5 rzeczy które zabrałabym na bezludną wyspę
To są te rzeczy, które bym zabrał
Gitarę
Mój fortepian
Mój telefon
iPoda
Zabrałbym dziennik ponieważ byłbyś sam ze swoimi myślami i chciałbyś pewnie być poetycki i zapisać to wszystko.
Mój komputer bym mógł grać w gry.
Prawdopodobnie [...] ponieważ byłoby tam dużo piasku.
Wziąłbym krem ochronny ponieważ mógłbym szybko się spalić.
[...]
Masona bym miał towarzystwo.
[...] Susan, chociaż to mógłby być zły pomysł, bo nie zniosłaby mnie cały ten czas.
Wodę. Mojego psa. 
Chewy (pies Arden)
Mojego szczeniaczka.
Nóż by przeżyć.
[...] bo mój mógłby oszaleć.
[...]
[...]
Mojego najlepszego przyjaciela.
Książki, bo wciąż chciałbym być mądry. Wszystkie książki.
[...] Wodę i jedzenie.
[...]
Całą ciężarówkę wołowiny.
Wziąłbym babcię żeby mogła dla mnie gotować.
Fałszywy wąsik.
Psa, wziąłbym psa. Nawet dwa, wybaczcie dziewczyny.
Jeśli mógłbym wziąć tylko 5 rzeczy na bezludną wyspę wziąłbym aktorów grających w TW, nie byłoby razem nudno.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...