poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ryan Kelley mówi o 'Teen Wolf'


Dziś mam dla Was filmik z Ryanem, który pojawił się dokładnie 24.08.2015, więc świeżutki!


Najważniejsze momenty z wywiadu:

Jesteś bardzo pewny siebie paradując nago. 
Przyzwyczaiłem się. Musisz wciąż chodzić nago na planie, więc w sumie się to nie komfortowe, ale przywykłem. Noszę też kontakty, to dziwne.

Uwielbiam żarty. Dylan jest najlepszym żartownisiem, wiesz, z żartem ''Prześpię się z Twoją babcią''. Pomyślałem sobie, że ja też tak chcę.
Możesz powiedzieć żart jeśli chcesz.
Nie, nie mogę. Jestem naprawdę kiepski. Jestem dobrym chłopcem, moja mama to ogląda.

Jesteś w tym sezonie bardzo ważną postacią.
Wmawiam sobie, że zawsze byłem ważny.

Jak to jest mieć te momenty Parrisha?
W sumie bardzo fajnie, czuję się fajnie będąc w stadzie, w stadzie Scotta. Może w przyszłości będę mógł pomagać z tymi problemami i tak dalej.

#Kim jest Parrish? Dowiemy się wkrótce?
Tak. Ja już wiem, szkoda, że nie mogę Wam o tym powiedzieć.

Jaka była Twoja reakcja gdy dowiedziałeś się kim jest Parrish?
Byłem bardzo podekscytowany. Bałem się, że dadzą mi coś nieużytecznego.

A jak wyglądała wtedy Twoja twarz?
Moment w filmiku -> 3:15

Tyler Posey opowiadał nam o wielkim deszczu. Mówił, że to nie zwykły deszcz, tylko wielkie kule lodowatej wody.
Tak, tak, to prawda. Sam mam chodzić w nocy w lesie nago i wtedy zdaję sobie sprawę, że zamarzam, a przecież mam nieść ciało prawda?

Miałeś scenę z Holland. Lepiej jest się z nią całować czy walczyć?
Powiedziałbym, że lepiej się całować, ale ta scena była z Holland umazaną w krwi i błocie.

Muszę to zaznaczyć. Masz czternaścioro rodzeństwa, czy Twoi rodzice?
A to nie jest normalne? (śmiech)

Czy Twoje rodzeństwo powiedziałoby że jesteś bardziej skryty czy nie?
Mam nadzieję, że powiedzieliby miłe rzeczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...