środa, 26 sierpnia 2015

Podsumowanie finału 5A!

A więc mamy za sobą 10 odcinków pierwszej połówki sezonu, czas na ostatnie podsumowanie w 5A!






1. Największe TAK
I. Uwielbiam parring Lydii i Parrisha, więc zawsze będą dla mnie na tak! <3

II. Z ŁAPAMI DO THEO - BRAWO STILES! <3 (i kto tu jest mało ważny, co Theo?)

III. WRÓCIŁA BRAEDEN, yeey!
IV. Melissa w tym odcinku coraz bardziej sprawiała, że chciało mi się płakać. Uratowała swojego syna po raz drugi! No i... no i ten cytat na samym końcu, płacz jak nic!

V. Uwielbiam Malię w tym odcinku, to jak powiedziała Stilesowi, że jej to nie przeszkadza, to że była taka odważna, naprawdę dobra dziewczyna!





VI. Wspomnienie Allison, oooo :<


2. Największe NIE
I. Walka między ''ojcem, a synem''. Scott moim zdaniem nie chciał go zabić, więc dawał mu się rzucać na wszystkie strony, ale to... co zrobił Liam, jak go tak targał przez ten Księżyc.. 


Dobrze, że zjawił się Mason i nie wiem, ogarnął kolegę.

II. Zdecydowanie Theo był dzisiaj największym nie, wszystkich krzywdził!
III STILIŃSKI, ON MUSI PRZEŻYĆ NO!

3. Największe zaskoczenie
I. Wskrzeszenie tych wszystkich Chimer, coś mi świtało, że pewnie nie zginą, ale tak, że Theo nagle ich budzi bez wiedzy Doktorków i bum, jest ich Alfą no to trochę zaskoczenie.









II. Może to nie ''największe zaskoczenie'', ale trochę jest. Theo przeniósł Lydię do Nementonu i kazał na to patrzeć, czy aby później nie trafi do psychiatryka nie wiedząc co dzieje się z jej przyjaciółmi i dlatego wtedy mówiła, że musi ich uratować?

III. WIEMY CZYM JEST PARRISH!!




4. Przerażająca scena
Ogólnie cały odcinek był dla mnie przerażający, nie wiedziałam co się dalej będzie działo, myślałam, że zaraz wszyscy poumierają..

5. Smutna scena
I. Liam trzymający na rękach Hayden, od razu mi się przypomniał Scott i Derek! :c
''Trzymanie w rękach swoją umierającą pierwszą miłość''.. tyle, że Hayden ożyła.
 
 

II. Czy do smutnej sceny mogę dodać RIP JEEP? :c





6. Zabawna scena
I. Czy mogę uznać do zabawnej sceny wchodzącego golasa Theo i Malię, która mówi do niego ''już pokazujesz mi za dużo?'' haha :D
 

II. Druga śmieszna scena: Parrish w więzieniu, a Lydia z tekstem ''Nigdzie się nie ruszaj!:D"

7. Najlepsze cytaty

''Powiesz mu o Donovanie? 
Wiedziałaś?
Zgadywałam. Widziałam ranę po ugryzieniu gdy spałeś. To nie ma dla mnie znaczenia. Dlatego właśnie nic nie mówiłam.
Dla mnie ma.''

''Drzewne polowanie, znane również jako Dzika Wyprawa lub Dzikie Polowanie. Mit o diabelskich jeźdźcach z nieba, którym towarzyszyły czarne psy, widmowe bestie, których oczy płonęły ogniem. Zwiastun śmierci i strażnik istot nadprzyrodzonych, którego psy były znane jako Piekielne Ogary.''

''Mogę Ci pokazać.
W tej chwili pokazujesz mi za dużo''

''Twoje tętno wzrasta. Nie dlatego, że się boisz. Nogitsune zniknął, ale wciąż masz więcej krwi na rękach niż którykolwiek z nas.
Jestem za tym by było jej więcej.''

Oni nie są tacy jak ty. Nigdy nie będą.
Ponieważ jestem Chimerą? Ponieważ nie jestem prawdziwym wilkołakiem?
Ponieważ ledwo jesteś człowiekiem.



''Co ty robisz? Co ty wyprawiasz?
Przywracam go do życia. 
Ale jego serce, nie miał pulsu przez 15 minut. Nie możesz pomóc komuś po tak długim czasie.
On nie jest nikim. On jest moim synem. I jest Alfą. I jest zbyt silny by umrzeć w taki sposób. Otwórz oczy i spójrz na mnie okej? Oddychaj dziecko. Oddychaj.
Melissa..
Zamknij się.Jest zbyt silny by umrzeć w taki sposób. Dalej, możesz to zrobić. Jesteś Alfą. No dalej Scott, zarycz.''

''Przegrałem mamo.
Każdy lider ubolewa nad przegraną. Czasami nawet nie wiesz, że da się z tym uczuciem żyć.
Ale tym razem straciłem wszystkich.
Odzyskasz ich. Musisz.
Dlaczego mieli by wrócić?
Ponieważ ty jesteś ich przywódcą. I nawet jeśli przywódca myśli, że nie ma nic do zaoferowania to jest jedna rzecz stała. Nadzieja. Daj im nadzieję.''




4 komentarze:

  1. czy może mi ktoś wytłumaczyć rolę Parisha? w sensie jako piekielnego ogara bo nie za bardzo rozumiem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było zobaczyć w cytatach jak napisałam i podkreśliłam jaką rolę ma ;)
      ''Drzewne polowanie, znane również jako Dzika Wyprawa lub Dzikie Polowanie. Mit o diabelskich jeźdźcach z nieba, którym towarzyszyły czarne psy, widmowe bestie, których oczy płonęły ogniem. Zwiastun śmierci i strażnik istot nadprzyrodzonych, którego psy były znane jako Piekielne Ogary.'' <- jest zwiastunem śmierci i strażnikiem istot nadprzyrodzonych, czyli tak jak Banshee wie kiedy umrze ktoś (tyle że on jeśli chodzi o istoty nadprzyrodzone) i chowa je by nikt nie mógł ich zobaczyć (by żaden człowiek nie wiedział, że istnieją)

      Usuń
  2. No więc powiem krótko... DOSTAŁAM ZAWAŁU OGLĄDAJĄC TEN ODCINEK!
    Było w nim tyle emocji, przerażających scen i w ogóle wszystkiego, że nie jestem w stanie tego opisać słowami. Zdecydowanie ten sezon przyprawił mnie o zawały serca niejednokrotnie, ale ten odcinek po prostu masakra! Theo? kurde ten gość jest przeboskim dupkiem. Niesamowicie przystojny i tajemniczy, cudowne spojrzenie i genialny uśmiech, ale uderzył Lydię, chciał zabić Scotta, pokłócił najlepszych przyjaciół i namieszał wszystkim w głowach (w tym mi). Nie lubię go, ale jest taaaaaaki przystojny! Scena jak Liam walczył ze Scottem.. Ja pierdziele. Mój kochany Liam takie rzeczy i jeszcze nie było go przy Hayden gdy umierała. Sezon 5B będzie totalnym rozpierdzielem i nie mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA SIEDZIAŁAM I NIE MOGŁAM SIĘ ODERWAĆ BO SIĘ BAŁAM, ŻE JAK SIĘ ODWRÓCĘ TO COŚ SIĘ STANIE.
      Mam identycznie, uwielbiam aktora, jest naprawdę zabawny i sympatyczny (patrząc po wywiadach) do tego zdecydowanie przystojny, ale te jego gierki w Teen Wolf mieszają mi w głowie. Ogólnie lubię pomysł jaki został wykreowany i jak odgrywa tę rolę, ale te jego uderzenie Lydii i skłócenie wszystkich i tak dalej, grr!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...