środa, 26 sierpnia 2015

Spoilery 5B!

Kochani, na chacie pojawił się link ze spoilerami, od razu Wam przetłumaczę - dla tych, którzy kiepsko radzą sobie z angielskim - spoilery znajdą się w rozwinięciu ;)





Tematem 5B będzie wskrzeszenie.
Sezon będzie opowiadał o walce stadzie Scotta i stadzie Theo.
Hayden będąca w stadzie Theo spowoduje kilka interesujących konfliktów między nią a Liamem.
Zobaczymy też dużo powracających charakterów (Valack, Pustynny Wilk, Braeden)
Braeden pomoże Malii w znalezieniu i zabiciu Pustynnego Wilka.
Powróci małoważny Stiles.
Zobaczymy Kirę w 5x12.
Derek potencjalnie może wrócić.
Lydia trafi do Eichen House po tym jak Theo skutecznie wejdzie do jej umysłu.
Teen Wolf wróci w styczniu z kolejnymi 10 odcinkami.
Jedenasty odcinek sezonu będzie dział się w tym samym czasie co finał, to znaczy, że nie będzie żadnego przeskoku czasowego między tymi dwoma odcinkami.


7 komentarzy:

  1. Chciałam tylko napisać że Teen Wolfa oglądam od niedawna, nadrobiłam bardzo szybko i w związku z tym zaczęłam szukać jakiegoś bloga i jakoś natrafiłam na Twojego :) w krótkim czasie przeczytałam wszystkie posty i muszę powiedzieć że bardzo dobrze go prowadzisz :) i chciałam tylko podziękować za zaangażowanie w niego i ogólnie chęć prowadzenia go, z przyjemnością wchodzę tu codziennie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ogromnie za te miłe słowa, cieszę się, że przebrnęłaś przez te posty i że Ci się podobały! :* Ogromnie mi miło, że tak piszesz bo wkładam w ten blog całe serce, tak samo jak w aska, wszystkie informacje zawsze śledzę i Was informuję albo tutaj albo na asku! :* Także dziękuję jeszcze raz i również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Derek wróć!!!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w podpunkcie że Void Stiles will come back chyba powino być ze " pusty" Stiles powróci , a nie małoważny . ( chodzi chyba o to że będzie taki jaki był nogitsune w nim , Theo chce żeby taki Stiles wrócił ....) Ale dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. void ma różne tłumaczenia, :małoważny: jest jednym z nich.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...